{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.097 visninger | Oprettet:

OMSTREJFENDE KAT - HJÆLP! {{forumTopicSubject}}

Hej

da jeg kommer hjem fra skole idag, lukker jeg min kat ind som jeg plejer. Men pludselig står min kat og kigger ud og jeg skimter noget rødt. Jeg åbner nysgerrig som jeg her og ser den her flotte røde hankat. Men han har ingen øretatoo og er bestemt ikke kastereret..
Den står og piver i himlenskyld og jeg nænner ikke andet end at give den en håndfuld fodder.

Nu har jeg så fået RIGTIG ondt af den her kat som åbenbart føler sig rigtig hjemme i vores lille have.
Han har en masse sår i hovedet og er ret sulten. Men udover der virker den ikke syg og forholdsvis tam for jeg har kunnet røre den og den går mig i røven når jeg går udenfor..

Men hvad skal jeg gøre, for min egen kat virker RET så bange for den, og vi kan ikke bare tage den til os..

Ps. Ved godt jeg muligvis begik en kæmpe fejl ved at fodre den, men jeg kunne ikke andet når den stod sådan og pev.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  OMSTREJFENDE KAT - HJÆLP!
  • #2   23. mar 2011 Nana O
    Lige nu har jeg ikke tid fordi jeg skal med en bus, men når jeg kommer hjem tror jeg lige jeg kigger inde på opslagstavlerne. Men den er bare ikke øretatoveret.


  • #4   23. mar 2011 Dyrlægen, kan tjekke om den er chippet, plejer de ikke ta noget for.

  • #6   23. mar 2011 Maja B

    Da jeg rørte den var dens pels ret så blød, og den har helt hvide poter. Ligner ikke udmiddelbart en kat der er vild på nogen måde og slet ikke på dens opførelse.
    Vil næsten påstå den er mere venlig end min egen kat. Men nu går den røde "vildkat" udenfor i vores have og min egen sidder her indenfor og skælder den røde ud.


  • #7   23. mar 2011 Nana O

    Ved ikke helt hvordan jeg får den ned til dyrlægen, og er bare bange for de afliver den hvis den ikke er chippet.
    Min mor véd jeg bare vil skræmme den væk


  • #8   23. mar 2011 Det gør de ikke, man afliver ikke bare sådan 1 2 3 en kat, man prøver finde dens hjem først! Kan jo også bare være en nabo kat, som er ude på opdagelse.

  • #11   23. mar 2011 Nu hvor jeg så ville ud og indfange ham, er han pist væk.
    Har gået og kaldt på den og gået med foder, men kan ikke finde ham længere.
    Men jeg vil prøve at kontakte dyrenes værn hvis jeg ser ham igen i løbet af idag. Kan ikke lide hvis han er blevet væk hjemmefra med de sår den har i hovedet.

    Desuden tror jeg hellere jeg lige må gå byen rundt og læse noter på opslagstavlerne og dyrlægen.

    Men tak for hjælpen.. Gik bare lidt panik da jeg ikke har prøvet noget lign. før


  • #12   23. mar 2011 Den er sikkert smuttet hjem, den behøver ikke være væk, bare fordi den er i jeres have, men ja hold lidt øje med, om han bliver ved komme igen, og for Guds skyld ikke gi den foder, så det helt sikkert den kommer igen.

  • #13   23. mar 2011 camilla F
    Vi har tit andre katte i vores have. Det der fangede min opmærksomhed var at den pev sådan og havde sår i hovedet smiley

    Men ja xD må stoppe med at ville fodre og rede alle dyr jeg finder


  • #15   23. mar 2011 Også svært ikke gøre, det bare det med, at så kommer den tit igen, og måske har den et hjem, men igen du siger den var skadet, så det os dobbelt så svært, kun fint du holder øje med katten, er okay.

Kommentér på:
OMSTREJFENDE KAT - HJÆLP!

Annonce