{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.100 visninger | Oprettet:

han tisser i og overalt {{forumTopicSubject}}

hej
vi har 2 katte, vi har min kat, en sort dejlig dreng på godt 8 måneder og en rød dreng (min brors) på 8½. begge 2 blev kastereret for halvandet måned siden.
men men men...
allerede inden da pissede min brors kat i senge og på dyner, og der hvor de sover. Det er nu blevet værre, han har pisset ud over en dyre ting jeg har til min hest (ubrugte) - altså ingen lugt af hest, han har pisset i stole, i sofaen (som er ødelagt), på vores lammeskindstæppe, han skider også nogle gange udenfor kattebakken, men os kun lige udenfor, men stadig mega ulækkert.
Der er nogle faktorer som muligt kan være grunden, det kan ikke være urinvejsinfektion, for han pisser også i bakken, og det virker ikke som om han har ondt.
Tilgengæld kan det være det er fordi han er indekat (problemet er at vi ikke må lukke dem ud, her hvor vi bor)
Noget andet kan være, fordi min mor har haft mandebesøg et par gange, men hvorfor pisser han så i min hests ting?
jeg er lidt lost, vi har prøvet alt, rodalon, gå væk kat, vi renser kattebakken flere gange om dagen, vi bruger også urine off, men det bliver dyrt for os, når vi skal til at skifte møbler.
Har i nogle ideer til hvad det kan være? og hvad jeg muligvis kan gøre, er parat til at gøre alt, også sælge ham, hvis det er fordi han ikke kommer ud...
hjæælp


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  han tisser i og overalt
Kommentér på:
han tisser i og overalt

Annonce