{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kat hjemvendt
  • #1   27. mar 2011 Mange tak for det dejlige svar, jeg håber på det bedste. og ønsker dig en dejlig søndag. Men er der ikke utrolig at han vendte hjem, og hvordan kan det egentlig være efter så lang tid.....

  • #2   27. mar 2011 Hvis han ikke er kastreret, er det derfor han strinter. Han er i gang med at duftmarkere sit hjem.

  • #3   27. mar 2011 Hvor dejligt at han er kommet hjem !,, Jeg tror også at en familie har snuppet ham :D,,

    det er ihvertfald sket for mig,, havde mistet min kat lilleskid efte nogle uger fandt min søster ud af at en dreng havd taget hende med hjem og beholdt hende,, jeg fik hende så igen og hun var en helt anden kat før elskede hun at ligge og putte efter det her var hun blevet en sky og sur kat,,, lidt efter forsvandt hun igen,
    Det er mange år siden og har mistænkt drengen for at have taget hende igen,, men min mor mener at det varhende naboen fandt i sin have hvlket vi ikke helt ved,, smiley

    Mit råd er at han bare skal have ro til at genkende det hele osv, smiley


  • #4   27. mar 2011 Sige mange tak for alle jeres svar og gode råd, han ligger nu og sover i vinduet, har lagt mærke til at han er klippet flere steder så ja han har nok været lukket inde, vil han holde op med at strinte igen, hvor længe skal jeg vente før jeg tager ham til dyrlæge han skal tjekkes o.s.v , men er bange for aaaat stresse ham yderlige.

  • #5   27. mar 2011 Dejligt at han er kommet hjem igen smiley
    Giv ham lidt tid, så skal han nok finde sig til rette igen smiley


Kommentér på:
kat hjemvendt

Annonce