845 visninger
|
Oprettet:
Mor slæber rundt på killinger og miave {{forumTopicSubject}}
Hej..
For en uge siden fik min kat 3 små søde killinger og hun er en god mor.
Men her idag er hun begyndt at miave helt vildt, løbe ind til mig, som om hun vil fortælle noget.
Hun slæber killinger frem og tilbage og ved ikke helt hvor hun skal ligge dem.
Nu har jeg prøvet at lave en ny hule til dem, men synes stadig hun miaver højt hele tiden.
Hvad prøver hun at fortælle?
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.015
Rent faktisk kan hun også være ved at gå i løb.
Du må føje finken og finde en løsning - før bliver der ikke ro. Det kan bliver kristisk for killingerne hvis de får for mange sår i nakken. Er det 10% af killingen der er sår - så er det livstruende
nov 2008
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 9
Men hun miaver stadig - kan det være fordi hun allerede er i løbetid igen? og hvad kan jeg gøre ved det, for hun vil også gerne udenfor, men jeg vil ikke risikere hun bliver drægtig igen.
aug 2006
Følger: 40 Følgere: 37 Katte: 14 Emner: 14 Svar: 1.395
De små skal til at få øjne, og derfor flytter mormis dem instinktivt til et mørkt sted. Giv endelig mor så meget ro som muligt...ofte er det vi mennesker der skaber stress hos mormis. Tager de små på som de skal ? Får hunkatten en masse lødigt foder ? Mærk lige hendes brystvæv igennem.
nov 2008
Jeg var inde og læse omkring p piller og det kan stoppe produktionen af mælken. Men så må jeg holde hende inde, indtil de kan begynde at spise selv.
nov 2009
Følger: 55 Følgere: 55 Katte: 24 Emner: 58 Svar: 1.704
Jeg starter altid missemor op på p-piller på samme ugedag, som hun plejer at få ca en uge efter fødsel
nov 2008
nov 2008
Mor slæber rundt på killinger og miave