{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
845 visninger | Oprettet:

Julie m
Julie m
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 9

Mor slæber rundt på killinger og miave {{forumTopicSubject}}

Hej..
For en uge siden fik min kat 3 små søde killinger og hun er en god mor.
Men her idag er hun begyndt at miave helt vildt, løbe ind til mig, som om hun vil fortælle noget.
Hun slæber killinger frem og tilbage og ved ikke helt hvor hun skal ligge dem.
Nu har jeg prøvet at lave en ny hule til dem, men synes stadig hun miaver højt hele tiden.
Hvad prøver hun at fortælle?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mor slæber rundt på killinger og miave
  • #2   9. apr 2011 Hun er sikkert ikke tilfreds med nogen af de pladser du giver hende. Vælg et mært sted - bunden af et skab er tit godt.

Rent faktisk kan hun også være ved at gå i løb.

Du må føje finken og finde en løsning - før bliver der ikke ro. Det kan bliver kristisk for killingerne hvis de får for mange sår i nakken. Er det 10% af killingen der er sår - så er det livstruende

• Julie m
    Julie m Tilmeldt:
    nov 2008

#3   9. apr 2011 Det nye sted jeg har givet dem, der lader hun dem heldigvis ligge.. Men det er først idag hun er begyndt at slæbe rundt på dem.
    Men hun miaver stadig - kan det være fordi hun allerede er i løbetid igen? og hvad kan jeg gøre ved det, for hun vil også gerne udenfor, men jeg vil ikke risikere hun bliver drægtig igen.

• #4   9. apr 2011 Giv hende en p-pille....
    De små skal til at få øjne, og derfor flytter mormis dem instinktivt til et mørkt sted. Giv endelig mor så meget ro som muligt...ofte er det vi mennesker der skaber stress hos mormis. Tager de små på som de skal ? Får hunkatten en masse lødigt foder ? Mærk lige hendes brystvæv igennem.

• Julie m
    Julie m Tilmeldt:
    nov 2008

#5   9. apr 2011 Ja, det gør de.. Jeg giver hende stadig killingefoder, da dyrlægen sagde at det var det bedste..
    Jeg var inde og læse omkring p piller og det kan stoppe produktionen af mælken. Men så må jeg holde hende inde, indtil de kan begynde at spise selv.

• #6   9. apr 2011 Som * DK Sugieh * skriver, så stopper p-piller ikke mælkeproduktionen. Skynd dig at komme igang med p-piller for kommer hun først rigtigt i løb, så vil hun ikke passe de små.

Jeg starter altid missemor op på p-piller på samme ugedag, som hun plejer at få ca en uge efter fødsel smiley

• Julie m
    Julie m Tilmeldt:
    nov 2008

#7   9. apr 2011 Okay, så må jeg hellere få købt nogle p piller.. Er det bare at ringe til dyrlægen og få dem eller kan jeg købe dem andre steder?

• Julie m
    Julie m Tilmeldt:
    nov 2008

#9   9. apr 2011 Okay. tak for alle de gode svar smiley Så ringer jeg på mandag og får fat i nogle p piller til hende.

Kommentér på:
Mor slæber rundt på killinger og miave

Annonce