{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.042 visninger | Oprettet:

Har jeg gjort det rigtige? :-( {{forumTopicSubject}}

Min elskede kat Edward kom hjem efter to dage ud i søndags med et dinglende bagben. Vi snakkede med dyrlægen men han syntes vi skal vente til dagen efter da han kunne ha slået det meget slemt og det bare skulle hvile.
Dagen efter var det desværre det samme.
Jeg tog til dyrlæge og fik taget billeder af benet. Det viste sig han havde brækket det lige underknæet. Det første brud havde lavet et andet brud på den lille knogle bag på benet.
Dyrlægen kunne godt operere, men det var nogen svære brud, og det var ikke sikkert det ville blive godt plus han ville ha mange smerter smiley
Jeg valgte at få ham aflivet.
Er det det rigtige jeg har gjort? Jeg savner ham så utrolig meget og tænker hverdag på om det er det rigtige jeg har gjort for ham


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har jeg gjort det rigtige? :-(
  • #1   9. apr 2011 Jeg syntes helt bestemt det er rigtige! - Jeg ville da også selv have det meget svært ved det, så jeg kan let følge dig. Men jeg vil helt klart mene at det er bedre han blev aflivet, end måske at kunne leve med smerter resten af sit liv.

  • #2   9. apr 2011 Det er jeg glad for at hører .. Men savnet er bare stort, og ville ønske jeg kunne ha gjort mere for ham

  • #3   9. apr 2011 Ja, det kunne jeg virkelig godt forestille mig! Jeg er rigtig glad for det er ikke er mig der skulle træffe et sådant valg - for faktisk ved jeg ikke selv hvad jeg ville vælge, men jeg kan alligevel se hvad det rigtige er, nu hvor du skriver om den episode.
    Jeg har lagt et opslag ude i forummet også, kunne du tænke dig at læse det, og give et svar? Jeg er nemlig også i tvivl om en ting..
    Navnet er: "kan min kat være udekat?".


  • #4   9. apr 2011 Jeg synes bestemt du har valgt helt rigtigt. Selv om det gør ondt på dig lige nu. Dyrlæger kan mange ting i dag, men det er ikke ensbetydende med at man skal lade dyr gennemgå mange smerter og så alligevel ikke være sikker på om det bliver godt. Nogenlunde det samme skete for den sidste udekat jeg havde for snart 20 år siden og jeg valgte det samme som dig. Jeg har ikke fortrudt et øjeblik, men det gjorde meget ondt.
    Så stort trøstekram til dig og et klap på skulderen fordi du har valgt det rigtige.


  • #6   9. apr 2011 Jeg ville da ha gjort nøjagtigt det samme hvis det havde været Lille mis hvis hun kom hjem på den måde.

    Men nu er hun jo heldigvis ikke udekat.


  • #7   9. apr 2011 Det er jeg så ikke enig i .

    Jeg havde fået det opereret.. Men jeg er også typen der altid vil prøve alt indtil der ikke er mere at gøre..

    Vores hund sprang korsbåndet og ødelagde minisken i oktober.. Det var en meget slem skade.
    Hun kom i smertebehandling dette hjalp dog ikke nok og hun blev opereret i Århus som har speciale i det. Det har kostet os 25000, men det er penge som er givet godt ud for benet er helet som det skulle og jeg er glad for vi valgte at få det gjort selvom de ikke kunne garantere at hun kom til at gå på det igen inden operationen..


Kommentér på:
Har jeg gjort det rigtige? :-(

Annonce