1.743 visninger
|
Oprettet:
Nervøse katte. {{forumTopicSubject}}
Hej kg.
Mine 3 katte, er alle nervøse katte og vil høre om der noget man kan gøre ved det ?. Der kommer lige nogen punkter over hvad de gøre her.
1, Gemmer sig når der fremmede
2. mijawer når vi ikke er hos dem (hvid kat)
3. kan ikke lide at blive kælet for
4. ligger helt grummet sammen hvis de endelige kommer farm mens der er framede
Det var vist det, tilføjer mere hvis jeg finder ud af mere.
Har set på det produkt der hedder FELIWAY, er det noget der virker og kan hjælpe dem ? (=
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
Der er noget der ikke er i harmoni i den flok du/i har. En kat der er nervøs, det har vi alle sikkert oplevet, men 3.
Er den hvide hørende ?? er de neutraliserede ? Er de tjekket hos dyrlæge, for at udelukke sygdom.
Feliway virker hos nogle og ikke hos andre. Der findes osse et foder fra RC der hedder Calm. Jeg har ikke selv brugt det, men nogen siger det virker. Så vidt jeg ved fåes det her i Danamrk kun hos dyrlæger, men på engelsk hjemmeside fåes det billigere.
Der er osse Zylkene og Serene-UM som er piller lavet på colostrum, der osse skulle have beroligende virkning. Men som sagt, så virker det på noget og ikke på andre.
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 392 Katte: 4 Emner: 195 Svar: 7.313
NEJ! De behøver ikke at være angste fordi de er indekatte! Jeg har haft flere der nærmest var/er frygtløse!! Det lyder somom der er noget i tilværelsen der ikke fungerer! Er de udsat for ukendt støj? Naboer der larmer etc. Zylkéne kan være en hjælp, men min erfaring er, at det kun har en begrænset effekt, der skal struktur til!
Pøj, pøj med dem!
Nervøse katte.