{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.743 visninger | Oprettet:

Nervøse katte. {{forumTopicSubject}}

Hej kg.
Mine 3 katte, er alle nervøse katte og vil høre om der noget man kan gøre ved det ?. Der kommer lige nogen punkter over hvad de gøre her.

1, Gemmer sig når der fremmede
2. mijawer når vi ikke er hos dem (hvid kat)
3. kan ikke lide at blive kælet for
4. ligger helt grummet sammen hvis de endelige kommer farm mens der er framede

Det var vist det, tilføjer mere hvis jeg finder ud af mere.

Har set på det produkt der hedder FELIWAY, er det noget der virker og kan hjælpe dem ? (=

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nervøse katte.
  • #2   13. apr 2011 Jeg vil osse anbefale Mette eller anden adfærdsterapeut.
    Der er noget der ikke er i harmoni i den flok du/i har. En kat der er nervøs, det har vi alle sikkert oplevet, men 3.
    Er den hvide hørende ?? er de neutraliserede ? Er de tjekket hos dyrlæge, for at udelukke sygdom.
    Feliway virker hos nogle og ikke hos andre. Der findes osse et foder fra RC der hedder Calm. Jeg har ikke selv brugt det, men nogen siger det virker. Så vidt jeg ved fåes det her i Danamrk kun hos dyrlæger, men på engelsk hjemmeside fåes det billigere.
    Der er osse Zylkene og Serene-UM som er piller lavet på colostrum, der osse skulle have beroligende virkning. Men som sagt, så virker det på noget og ikke på andre.

• #4   14. apr 2011 Katte er forskellige, så nogle katte trives fint med at være indekatte, andre gør ikke!
    NEJ! De behøver ikke at være angste fordi de er indekatte! Jeg har haft flere der nærmest var/er frygtløse!! Det lyder somom der er noget i tilværelsen der ikke fungerer! Er de udsat for ukendt støj? Naboer der larmer etc. Zylkéne kan være en hjælp, men min erfaring er, at det kun har en begrænset effekt, der skal struktur til!
    Pøj, pøj med dem!

Kommentér på:
Nervøse katte.

Annonce