{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
836 visninger | Oprettet:

Menneske sky kat {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle smiley
Jeg har en dejlig kat. en blanding af maincoon/huskat. Den er ret stor, sød og dejlig:) Over for mig.

Meeen så når der kommer folk den ikke kender, er den meget mærkelig, sys jeg. Den kan godt snuse til dem, gnide sig op af dem, meen hvis de vil rør ved den, væser og sprutter den, kan endda finde på at "slå" ud efter et hånd som er på vej ned til den.

Kunne være rart hvis man kan rette den lidt til. Den har altid været lidt speciel, der derfra den kom, var der 2-3 småbørn, der var "onde" imod den.
Og det er en indekat. Den ser ikke mange mennesker.
Tror måske selv det kan være derfor.
Den er fra slutning i 2007.

Nogen der kan hjælpe ? smiley
Misser / Kitty ( Skal nok få oploaded nogle nye billeder smiley
Mvh Benny


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Menneske sky kat
  • #1   26. apr 2011 Altså Trold var også sådan en blanding, men det har vist ikke noget med sagen at gøre! Det er da klart at den er sky hvis den har været udsat for noget.
    Trold var nogenlunde lige som din! Det var vist lidt værre. Han fik et middel der hedder AnxiCalm hos dyrlægen som hjalp ham en del. Det er et beroligende stof. Det er ikke receptpligtigt og jeg købte det hos dyrlægen. Idag bruger jeg Zylkéne til min Elvis hvis den kommer op at køre, men det er kun periodisk. Sørg for rutiner og en rolig hverdag. Derudover en masse kærlighed.... men det får den vel allerede:-)


  • #3   26. apr 2011 Takker for svar smiley
    Nu flytter jeg snart i et lille hus, hvor den får mulighed for at komme lidt ud, og leger med tanken at få en kat mere. Nok bare en normal huskat smiley
    Men jeg vil da lige kigge på dig råd Marianne smiley


Kommentér på:
Menneske sky kat

Annonce