Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylde mursten 500 kr.
  • Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Hand curtain rail on ceiling 400 kr.
  • Afhente mindre fældet nåletrå 1.000 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2 katte -> antal kattebakker?
  • #1   28. apr 2011 minimum 2. tre hvis den ene af kattene ikke vil lave bummelum og tisse i samme bakke

• #2   28. apr 2011 Mine katte deles om en stor lukket kattebakke og det fungerer fint her smiley

• #4   28. apr 2011 En lille tommelfingerregel siger 1 bakke pr. kat, men gerne + 1 ekstra...

Så hvis du har 2 katte, skal du have min. 2, mens helst 3 bakker :0)

• #5   28. apr 2011 Det kommer an på om dine katte kan affinde sig med at dele om en kattebakke.
    Jeg vil mene at du skal have 2 kattebakker, hvis der er de normale kattebakker.
    Men hvis du anskaffer en stor kattebakke, kan de godt dele. smiley

• #6   28. apr 2011 Mine 4 katte bruger helst den samme bakke smiley Jeg har 2.
    Men du bør starte med 2 bakker, når du får kat nr. 2. Bliver der problemer, så kan en 3. bakke blive nødvendig. Bruger kattene alligevel bare den samme bakke, så kan du nøjes med 1. Men start ud med at have 2 bakker for en sikkerheds skyld. Den ene kan føle sig truet af den anden og blive urenlig og det bliver lynhurtigt en dårlig vane, og det er så trist for jer alle sammen!

• #7   28. apr 2011 Mine to har klaret sig fint med en bakke, men de er os søskende så ved ikke om de derfor er ligeglade med at de deler. smiley

men har så efterfølgede anskaffet en nr 2, fordi jeg har væet nød til at skille dem af i mens jeg har været på arbejde da min dreng er blevet rigtig kønsmoden og vil rigtig gerne øve sig på min pigemis, og det går jo slet ikke. så nu er der bestilt tid til dyrelægen så de kan blive neutraliseret.

nå tilbage til emnet, nu bruger de altså dem begge på skift. heh.

• #8   29. apr 2011 Jeg skal også have én mere om en måned, så har lige et sulerende spørgsmål: Må den "nye" kattebakke stå ved siden af den "gamle", eller skal de stå to forskellige steder i lejligheden ? smiley

• #9   29. apr 2011 mine var lukkede bakker og stod i hver sin ende af badeværelset. tror ikke det betyder noget at de står ved siden af hinanden bare de har hver sit grus at skrabe og regere i smiley

• #10   29. apr 2011 Sophia: Det kommer vel lidt an på, hvorfor du vil have nr. 2 kattebakke.
    Hvis det bare er for, at kattene har renere bakker (altså i stedet for den større belastning på kun 1 bakke), så kan de sagtens stå ved siden af hinanden.
    Hvis det er for at undgå at kattene forhindre hinanden i at gå på kattebakken, så ville jeg stille dem forskellige steder.

• #11   29. apr 2011 Tak for jeres svar smiley
    Marlene : skal de have forskelligt grus ? (den bakke jeg har nu er åben)

Lene skov : tak for rådet smiley

• #12   29. apr 2011 Tak for jeres svar smiley
    Marlene : skal de have forskelligt grus ? (den bakke jeg har nu er åben)

Lene skov : tak for rådet smiley

• #13   29. apr 2011 sophia : *GG* mente at de har hver deres portion at skrabe i smiley men er man uheldig kan man godt støde på en kat der nægter at bruge en bestemt type grus.

sheba min ene kat var lidt speciel. hun tissede i sin egen bakke men lavede stort i ponas bakke. da pona døde fjernede jeg hendes bakke, og nu laver sheba alt i egen bakke smiley de er lidt specielle de katte

• #14   30. apr 2011 Okay smiley
    Ja de katte kan være deres helt egne smiley
    Håber min nye killing kan tilvende sig til åben kattebakke selvom hun har været vandt til en lukket !

Kommentér på:
2 katte -> antal kattebakker?

Annonce