{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.240 visninger | Oprettet:

Fra ude til inde kat {{forumTopicSubject}}

Hej Alle skøn herlige mennesker på kattegalleriet..
Jeg beder om jeres hjælp og håber I kan komme med nogen svar.

Jeg står til at skal flytte sammen med min kæreste, og vi skal flytte i lejlighed, problemet er bare at min far og jeg lige nu bor i et fint hus og sunshine derfor lige nu er ude kat.. Hun har været ude siden hun var lille.

Jeg er ikke så vild med tanken om at skal lukke Sunshine ud igen, når vi flytter i lejlighed, derfor vil jeg prøve om at se om hun kan vende sig til at gå inde..

Nu hvor hun er blevet steriliseret, så går hun kun ud når hun skal på toilet, før var hun ude hele tiden.

Kan man godt vende en udekat til at gå inde ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fra ude til inde kat
  • #1   2. maj 2011 Måske. Det kommer an på katten. Nogle udekatte kan trives med at blive gjort til indekatte, men for de flestes vedkommede vil det være synd.

    **Nu hvor hun er blevet steriliseret, så går hun kun ud når hun skal på toilet, før var hun ude hele tiden.**

    Lyder underligt at neutraliseringen har SÅ markant indvirkning på kattens lyst til at gå ud .. og så i dette vejr. Men hvis hun virkelig kun går ud for at besørge, så er der da en god chance for, at det kan lykkes. Men væn hende forinden til at bruge bakke.

    Men kan katten ellers ikke blive boende i huset hos din far?


  • #2   2. maj 2011 Vi er ved at sælge huset smiley og for mig virkede det også underligt at hun ikke er særligt meget ude længere .

  • #3   2. maj 2011 Det kommer meget an på katten. Det lader ikke til at hun har det store behov for at komme ud, efter det du skriver. Så jeg ville gøre forsøget. Jeg har prøvet hvor det lykkedes, det var faktisk ikke så svært, som jeg troede. Men igen kommer det meget an på katten. Men du skal sørge for at hun har noget at klatre i og lege med når hun skal være inde. Det kunne måske være en ide allerede nu at lade være med at lukke hende ud, så sørg for en ekstra kattebakke.

Kommentér på:
Fra ude til inde kat

Annonce