{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
850 visninger | Oprettet:

Fra inde til ude {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Jeg kunne godt bruge nogle gode råd ang. min kat.. Han er en indekat, men det er som om han keder sig herinde, og selvom jeg leger med ham, og min kærestes børn leger med ham..
Jeg går nogle ture med ham, så snart jeg kan, men det er ikke noget han synes er særlig skønt, og han virker mere skræmt end tilpas med situationen
Men nu skal vi flytte om omkring en månedstid, sammen med min kæreste..
Det er ude på landet, et sted hvor der ikke er så befærdet, som der er her i byen hvor vi bor nu.. Her ville jeg gerne han kunne være mere ude end inde.. Han er 8 mdr gammel, og som skrevet altid været vant til at være inde, pånær når vi går ture

Har i nogle gode ideer, råd eller oplevelser i kunne tænke jer, at dele med mig :)???

Mvh Maria


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fra inde til ude
  • #1   20. jan 2012 Selvom i flytter på landet, vil jeg alligevel anbefale at i hegner noget af haven forsvarligt ind, så missen har mulighed for at komme ud. Men at i samtidig ved at der ikke sker ham noget grimt. Jægere er ikke blege for at skyde katte, og selv om der ikke er trafik i nærheden kan misse stadig blive kørt ned af landbrugsmaskiner eller blive "væk" på andre måder. Jeg har selv mistet 3 katte på den måde og det er altså ikke noget jeg ønsker for min værste fjende.

  • #4   21. jan 2012 Få ham kastreret og øremærket, inden I lader ham løbe frit.

  • #5   21. jan 2012 Mine katte har også været indekatte - Derefter havde de løbegård. Nu løber de efter min skilsmisse frit....
    Hold den inde et stykke tid. Tror den vil være forsigtig i starten. Det var mine.
    Det med indekatte, katte i løbegård og udekatte vil vi aldrig blive enige om herinde. Det vil der aldrig blive enige om. Jeg respekterer andres meninger, men mine er blevet mere rolige, nu de er ude. De får jo brændt noget krudt af og er vildt stolte, når de kommer med en mus.
    Jeg er tit bange for, om der sker dem noget, men har alligevel valgt de skal have lov til at komme ud, nu jeg ikke har mulighed for løbegård. Der kan jo være farer alle steder - Og indekatte kan også falde ned og komme til skade eller i klemme....
    Følg dit hjerte og gør hvad su synes er bedst for katten og dig selv...
    - Skal også flytte sammen med min kæreste. Det er også lidt problematisk, da han har 2 katte. Vi vælger hjem efter kattene. Ikke tæt på hovedvej eller andre veje med hurtig kørsel og med træer/skov i nærheden...
    Anskaf evt en katteringklokke, hvis der ikke kan indsættes kattelem. Ellers kan du jo lade katten være inde om natten f.x.


  • #6   21. jan 2012 da mine var killinger kom de ud som de ville, men vi holdte øje med dem og lærte dem at når vi tog en ske og slog mod en tallerken så skulle de komme ind i køkkenet for så var der mad, men nu er de bare ude som det passer dem(noglegange når det ikke passer dem:P)men de er udekatte og vi bor på landet. De to sorte har overlevet 6 år og de er ikke døde af ikke at være hegnet ind eller noget:D

  • #7   25. jan 2012 Tusind tak for alle jeres svar smiley Vil helt sikkert tage i mod jeres gode råd :).. Tror nok vi skal finde ud af det nu smiley Tusind tak

Kommentér på:
Fra inde til ude

Annonce