{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
373 visninger | Oprettet:

Fra inde til indekat. {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg håber i kan hjælpe mig.
Jeg har 2 katte som en på 1 år og en på 2.
De har altid været indekatte. Skal snart flytte i noget større hvor de kan komme ud, så derfor ønsker jeg de skal til at være udekatte hvor de selfølgelig gerne må komme ind.

Hvordan griber man lige det an?
Lukker man dem bare ud?
Hvad med kattebakke, kan man stille den udenfor eller bruger de bare naturen?


Mvh
Sofie



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fra inde til indekat.
  • #1   23. mar man ikke forvente at de bare bliver vant til at bruge bakken udenfor eller naturen. Og slet ikke når de har været indekat. så du bør forvente at have bakken stående indenfor

    når man flytter i noget andet, så bør man forvente at katten/kattene skal være inde i 3-4 uger - måske mere alt efter kattene. de skal være 100 % hjemmevant

    et andet forslag vil være at få lavet en løbegård eller indhegnet haven
    så overholder du også regler omkring at man skal holde sin kat på egen grund




  • #2   23. mar Hvis du vil gøre dine naboer glade, så hold dine katte på egen matrikel, som der også står i loven. Sørg for at få dem mærket og neutraliseret, hvis de ikke er det.

  • #3   23. mar Jeg er enig med Susanne. Gør dig gode venner med naboerne, og hold loven ved at holde dem på egen matrikel. Enten ved at indhegne eller lave en løbegård smiley

  • #4   10. apr Neutraliseret, Vacc. (katteinfluenza) øremærket og tag dem med ud i sele/snor gå et par lange gode ture med dem så de får set området an inden de selv kommer ud. MEN loven siger KUN på egen matrikel så igang med volieret. Husk de har indepels nu og vil derfor fryse hvis det er koldt ude.

Kommentér på:
Fra inde til indekat.

Annonce