{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fra Inde til UdeKat
  • #1   13. nov 2008 Min Lucifor havde altid været indekat da vi fik ham, der var han 4år... Vi havde ham ude i sele i haven og gik rundt med ham omkring huset... Ikke liiige det han var mest glad for, altså selen smiley
    En dag smuttede han ud for os og kom selv hjem igen... siden har han været udekat og det er 1½ år siden nu... Men køb en god sele som katten ikke kan "dreje" sig ud af... De kan sno sig så man tror det er løgn smiley


  • #2   13. nov 2008 Tak for svaret Linda..
    Jeg må prøve mig frem når tiden kommer smiley

    nogen der ved og de skal have en vaccination når de skal til at være udekatte??


  • #3   13. nov 2008 Ja, katte skal vaccineres 1 gang om året - 2. år. -Også indekatte.

    Hegn din lille have ind, så katten ikke kan komme ud, men kan nyde den friske luft i en beskyttet indhegnet have. -Den vil nyde at kunne komme lidt ud.


  • #4   13. nov 2008 Nu skriver du lejlighed, så bor man nok tæt, så jeg synes også det vil være en god ide med indhegnet have, bl.a. for at forebygge evt. ballade med kattefjendske naboer .... Hvis du så om nogle år flytter til et andet sted, hvor der er megen trafik, så er kattene også vant til indhegning.

    Når de er vant til at være indekatte, vil en indhegnet have være en ren svir for dem smiley


  • #5   13. nov 2008 mht. vaccination, det er en ren videnskab. Prøv at bruge søgefunktionen, der har været mange indlæg om vacciner.

  • #6   14. nov 2008 Mange Tak for jeres svar smiley

Kommentér på:
Fra Inde til UdeKat

Annonce