{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nye kat - ud??
  • #1   13. maj 2011 En måned. Men læs lige denne tråd inden:
    http://kattegalleri.dk/for_messagedetail.aspx?msg_id=88607

• #6   14. maj 2011 Jepser du har helt ret i at der er nogen der kan finde på at skrive det for provokationens skyld, men hvad med dem der i det stille fører den slags ud i livet ??? De findes og der findes flere og flere, desværre. Spørg du din dyrlæge så kan det være du bliver negativt overrasket, det blev jeg, selv om jeg vidste det forekom.

• #7   14. maj 2011 Tak for svar. Skulle bare vide hvor længe jeg ca skulle regne med der skulle gå før den kunne lukkes ud og vi stadig kunne være sikre på han kommer hjem igen.

Har to katte i forvejen som er øremærket, vaccineret og neutraliseret, så det kender jeg ganske godt til:)

• #9   14. maj 2011 Ja Jesper, jeg mener det er et generelt problem.
    Jeg har lige skrevet et langt indlæg, men det forsvandt sporløst.
    Men da det ikke er det tråden handler om, undlader jeg at poste det. Eller jeg gider ikke skrive det igen:-) Men det er da heldigt for Pedro og jer at i bor i så tolerant et område. Det er der bestemt ikke alle der gør.
    Ridserne på bilerne kommer ikke af at kattene ligger der, men de opstår når man forsøger at skræmme/jage katten væk.
    Skrækhistorier er der nok af og desværre er de fleste sande. Derfor mener jeg det er relevant når man overvejer at lukke en kat ud. Der er ting man måske ikke lige har tænkt på.

• #11   16. maj 2011 Vi bor i et område af byen hvor alle har katte. Og de løber alle sammen ude og kommer hjem til deres eget hjem.
    Så ikke noget problem der...

Men det var egentlig bare for at høre hvornår det var sikkert at lukke ham ud, nåv i endnu ikke har haft ham så længe. Hvilket jeg har fået svar på nu.

• #13   22. maj 2011 Jeg er fuldstændig enig med dig Winnie. Når man flere gange, som mig, har set resultatet af mennesker ondskabsfulde påfund overfor dyr/katte, så kan jeg ikke anbefale nogen at have udekat. Selv om man har fået grønt lys, kan der jo på et senere tidspunkt flytte nogle andre ind og det er såmænd nok til at starte balladen. Men hvad, man vælger jo selv om man vil være uvenner med naboen og/eller udsætte katten for bestialske aflivningsmetoder/skræmmemetoder. Jeg vil bare ikke udsætte mine for. Der er osse mange andre argumenter for ikke at lade dem vandre frit. Dem skal jeg så undlade at komme med.

Kommentér på:
Nye kat - ud??

Annonce