{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
834 visninger | Oprettet:

1 vær. lejlighed og kat {{forumTopicSubject}}

Hej KG! Dette er et lidt privat og måske også et lidt ja, fjollet emne, dog håber jeg at i vil tage det seriøst og hjælpe smiley

Min kæreste og jeg ( vi bor ikke sammen ) får en lille ny kat til juli. Jeg bor så i en 1 vær. lejlighed på 56 kvm, med seperat køkken og rimelig stort badeværelse, samt lukket altan. (Det skal også lige siges, at de eneste døre der er, er selvfølgelig hoveddøren, toiletdøren og altandøren)

Mit spørgsmål til jer er så, når vi så vil hygge, hvad så med katten? Skal vi bare lade hende være og risikere hun måske hopper op til os, eller ville i lukke hende ud på evt. altanen så hun kunne kigge ind til os? Synes det ville være synd at lukke hende ud på badeværelset smiley

Vi har virkelig tænkt og talt meget om det, og ville være rart hvis i kunne komme med et par råd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  1 vær. lejlighed og kat
  • #1   15. maj 2011 Hej...... ved ikke hvor jeg skal starte eller hvad jeg skal skrive.. Men tror ikke din kat gør noget hvis i hygger? tror bare den vil ligge sig et sted og sove?

  • #2   15. maj 2011 katten gider som regel ikke være i sengen når i ligger og hygger..
    javist kan den finde på at ligge sig på en stol et andet sted i rummet og kigge..

    men er det ikke jer som burde tænke hey .. fuck det istedet for at gemme katten væk =) den aner jo intet smiley det er jo bare jer som er sarte heh

    min kat går ihvertfald væk når jeg beder den om det smiley og kommer først når der bliver kaldet igen


  • #3   15. maj 2011 Enten går de eller allerede ligger trygt et sted og sover.. Har dog haft en killing der ville ligge imellem benene, men vi fjernet ham bare og så blev han væk..

  • #4   15. maj 2011 Tusind tak for jeres svar smiley

    Det nu ikke fordi vi tænker, at vi ikke vil ha' den kigger, hehe.. Ved jo godt den ikke forstår det smiley Men mere så man ikke risikerede uheld eller hvad man nu skal kalde det smiley

    Men det er da rart at vide, at i er enige om bare at lade katten være og ikke tænke mere over det smiley


  • #5   15. maj 2011 Jeg bor på 18 kvm med eget toilt og køkken og jeg har 2 katte. og når jeg har haft drenge besøg har de bare været nede på gulvet eller gået ind i deres sovekasse

  • #6   15. maj 2011 Det var også lidt fordi vi kender nogle med kat, hvor katten har "angrebet" eller ville lege imens, så vi var lidt bekymrede for om den ville hoppe op..

  • #7   15. maj 2011 Mine katte er ikke i soveværelset,men det er mine hunde til gængæld smiley de 2 gamle hunde lægger ikke mærke til hvis der sker noget,men den yngste stod en dag faktisk en dag med snuden helt nede i hovedet på os,bare for at se hvad der skete.. Det er svært ikke at trække på smilebåndet når sådan noget sker smiley
    Man må tage det sure med det søde når man vælger at have dyr:)


  • #8   15. maj 2011

    Men katten er pænt ligeglad.. smiley men jo har prøvet en kat som ville lege med tæer men det når man sover.


  • #9   15. maj 2011 Synes da bare at i skal lade katten være indendøre, selvom i skal hygge - de fleste katte går af sig selv når bliver for meget tumult. Og skulle den blive legesyg fordi den tror i leger med den skal i bare fjerne den fra sengen og ignorere den.



  • #10   15. maj 2011 Uha nej, den ville skam ikke komme ud, det kunne ikke falde mig ind, og heller ikke at lukke den inde ( på altanen ville den kunne kigge ud og kigge ind smiley )

    Men tror vi prøver med bare at lade hende være og tage hende ned hvis der sker noget smiley og tage det som det kommer, hehe.. Og så må jeg jo lige komme med en update hvis der så sker noget helt uventet, men det sker nok ikke smiley


  • #11   15. maj 2011 ea.... kunne ikke være så godt hvis hun lige pludselig sad i regnormen Haha

  • #12   15. maj 2011 Lige præcis, det skal hun også have smiley Køber ind til de store ting i næste måned, og har allerede lavet et hjørne af stuen klar til kradsetræ og det hele, skal nok opdatere herinde med de nye ting smiley

    Men tusind tak Kristine!


  • #13   16. maj 2011 Hvor er det et skønt spørgsmål smiley Noget jeg TIT selv har tænkt på... Vores har, som de andre siger, bare smuttet ud af værelset, eller været ligeglade når der skete noget, så jeg tror absolut ikke det bliver et problem smiley

Kommentér på:
1 vær. lejlighed og kat

Annonce