{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.344 visninger | Oprettet:

Katten vil kun spise grønt {{forumTopicSubject}}

Min Garfield på snart et år har fået den ide at han næsten kun vil have grønt at spise. Har hele tiden spist tørfoder fra dyrlægen,Royal Canin til young mail fordi han er kasterat. Han vil ikke have kød så som frikadeller og pålæg eller dåsemad, men giver jeg ham kogt majs,gullerødder,blomkål,og brokoli så spiser han på livet lyst. Han vil gerne have leverpostej men får kun i meget små mængter da dyr får meget grimme tænder af det. Er der andre der har katte ligesom Garfield?????.Tror bestemt ikke det kan være sundt i længden da katte jo også skal have proteiner. Hans mærkelig spisevaner har nu stået på i 3 mdr, må nok snakke med dyrlægen om det.Vil gerne høre fra andre der har sådan en misser som min.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Katten vil kun spise grønt
  • #1   22. maj 2011 Mine tidligere katte spiste da også lidt grøntsager hvis det faldt ned, men ikke på samme måde, men altså jeg tror ikke det gør noget. Det skal jeg selvfølgelig ikke gøre mig klog på, da jeg ikke har noget at have det i. Men katten skulle vel gerne få alle de proteiner den skal have gennem tørfodderet, så nogen grøntsager oveni gør vel ingenting.

    Men har aldrig hørt om en kat der var så vild med grønt smiley


  • #2   22. maj 2011 har du prøvet med rå kød?


  • #3   22. maj 2011 Jeg har osse en kat (MCO) der elsker bønner, rosenkål osv osv. Han får meget lidt, for det er IKKE kattemad. Frikadeller, pålæg og andet menneskemad er IKKE til katte. Der er alt for meget salt, farvestoffer og andet i, der direkte er usundt for en kat. Så nøjes med at give ham hans almindelig kattemad, det vil din dyrlæge osse anbefale dig. Salt i så store mængder er ikke godt for deres nyrer.

  • #4   23. maj 2011 Synes du skulle prøve med noget forskelligt vådfoder - før eller siden rammer du vel ind i noget han vil have. Evt bland det sammen med kogte ærter og gulerødder.
    (Leverpostej og frikadeller indeholder da vist løg - hvilket på sigt kan gøre katte alvorligt syge).


Kommentér på:
Katten vil kun spise grønt

Annonce