1.726 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Føre to katte sammen Føre to katte sammen

Hejsa, vi har en dejlig lille pige kat på 10 mdr. Og kunne godt tænke os at hun fik en legekammerat - da vi tror det er bedst for katten.

Vi vil bare høre om der er nogen der ved lidt mere end os hvem, hvilke køn og alder der er godt at sætte sammen.

Kan man sagtens sætte en han og en hun sammen bare de er sterilieret og kastereret?

Og er det bedst med en jævnaldrene kat eller?

Håber der er nogen med nogen gode råd smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Have mand 500 kr.
  • Nedtagning af ladeboks 1.000 kr.
  • hækklipning 1.490 kr.
  • Installation af vaskemaskine og tørretumbler 1.500 kr.
  • Rulle en rullegardin op 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Føre to katte sammen
  • #1   22. maj 2011 Jeg ville vælge en jævnaldrene kat, køn er underordnet hvis de er neutraliseret.

• #3   22. maj 2011 Ja det er lige meget hvilket køn kattene har, bare de er neutraliserede. Jeg vil anbefale en kat på nogenlunde samme alder og så osse passer sammen med den i har i sind. I kunne evt tage på besøg på internat, de har sikkert mange i den alder. Min erfarring er at de er gode til at finde gode match til det man har. Samtidig får i osse en kat der både er neutraliseret og vaccineret og dyrelægetjekket, så er i selv fri for det. Vælger i at købe privat, så husk at besøge flere, så i får en kat der passer til den i har. Husk alle er vilde for at sælge nettop deres kat og måske ikke er helt sandfærdige i deres bekrivelse af katten i måske skal købe.
    Held og lykke med jagten.

• #4   24. maj 2011 Vi vil nemlig købe en på et internat. Putte vi har i forvejen også fra internat.

Okay, så kan vi godt kigge på ham den søde hankat vi havde set på et internat.

Vi håber du kan hjælpe Putte lidt. Hun er nemlig ret nervøs, og det kunne være en anden kat kunne vise hende, at der ikke er noget at være bange for.

Tak for jeres svar smiley

Kommentér på:
Føre to katte sammen

Annonce