{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.331 visninger | Oprettet:

Førstegangs katte ejer :) {{forumTopicSubject}}

Hej alle på kattegalleri..
Vil bare lige dele lidt med jer ..
Jeg er en pige på 22 har altid haft dyr, men aldrig haft kat (sådan alene, min mor havde katte da jeg boede hjemme)

Men grundet et slemt tilbagefald med min astma, måtte jeg gå af med mine 5 rotter, og kæresten og jeg snakkede så meget om hvilket kæledyr vi så skulle få da jeg simpelthen ikke kan have en hverdag uden dyr, og jeg måtte ikke få en hund.

Min kæreste har altid haft kat, men da han forslog at vi skulle få en kat var jeg skeptisk ..
Dette var kun indtil jeg selv faldt over racen Cornish Rex, fordi ikke kom med den var speciel af udsende, så gør dens korte "pels" at den er astma og allergi venlig, vi kiggede på nogen forskellige men ingen af os var i tvivl da vi så vores "Tekop" i en annonce, et par dage efter (i fredags) ringede vi til avleren og samme dag tog vi den lange tur fra Nordsjælland til Østjylland og hentede den kat der nu er min lille prinsesse ..

Hun er så perfekt, og er bare allerede så glad for den lille lort smiley og mig som troede at katte var kedelige osv. tihi smiley

Nå måtte bare lige dele glæden over mit nye ejerskab med jer smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Førstegangs katte ejer :)
Kommentér på:
Førstegangs katte ejer :)

Annonce