Sammenføring af killing og 2år gammel kat.. Sammenføring af killing og 2år gammel kat..
Jeg går og overvejer at få endnu en kat.
Jeg har hørt at katte nyder godt af selskab med andre artsfæller, men frygter at min kat ikke ville acceptere en ny killing/kat.
Han er en 2 år gammel, kastreret, lidt nervøs kat. Han bryder sig ikke om andre mennesker end mig, og kun få kan komme til ham. Han slapper dog meget af når det kun er mig og ham, og er meget tryg ved mig. Derudover får han allergifoder, da han har haft noget med hans mave, og som der først er kommet lidt 'styr på' efter at vi skiftede til allergifoderet. Jeg fik ham da han var kun 7-8 uger gammel, da de daværende ejere ikke ville beholde ham, men lade ham aflive, hvis ikke de kom af med ham.
Mit spørgsmål er så bare, om han, når han har det sådan med fremmede mennesker, og at han var så ung da han blev taget fra sin mor og søskende, ville kunne acceptere en anden kat?
Han har været alenekat og er indekat siden jeg fik ham, for snart 2 år siden.
Hvad ville i gøre? Ville i prøve at anskaffe sig en killing, og i så fald hvilket køn?
Eller måske en voksen kat?
KH Sofie og Chili.
jun 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 9 Svar: 23
Tror du at han, ville acceptere det, og ville du, hvis du var i min situation prøve?
jun 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 9 Svar: 23
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
Sammenføring af killing og 2år gammel kat..