1.381 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Min kat tisser i køkkenet! Min kat tisser i køkkenet!

Min dejlige 8årige kat som altid har været renlig er begyndt at pisse alle mulige vegne i køkkenet som vi pt er ved at renovere, så vi har stilt hendes bakke ud i gangen imens det foregår og vi har vist hende flere gange hvor bakken står..

Hvorfor begynder hun at gøre det nu, når hun aldrig har gjort det før og er der noget vi kan gøre for at hun holder op igen?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Luge ukrudt 1.250 kr.
  • Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Fjerne bænk og reparere knækket nøgle i kælderdør 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min kat tisser i køkkenet!
  • #1   12. jun 2011 Please hjælp...

• #2   13. jun 2011 Det kan have at gøre med, at hun er stresset/utryg over, at der bliver rodet og regeret i hendes hus. Eller at hun ikke kan acceptere at bakken er blevet flyttet, eller hun synes den står et dårligt sted (for uroligt, for utrygt, for tæt på madskål)
    (Er det helt umulig at bakken kan stå, hvor den plejer?...

Men urenlighed kan skyldes mange ting.
    Skriv "tisser" eller "urenlig" eller "urenlighed" i søgefletet, så kan du finde flere hundrede tråde om emnet.

• #3   13. jun 2011 hvis der er et specialt sted i køkkenet hvor hun ynder at tisse så stil en lille skål med mad der for katte bryder sig absolut ikke om at spise samme sted som de spiser det er nok hendes protest imod det nye der sker *S*

• #4   13. jun 2011 Heidi: Blondi var mit kælenavn engang, ændrede bare mit brugernavn til mit rigtige navn så har haft hende heeele tiden..

Men tak for alle forslagene.. Jeg vil prøve at "rode" mindre rundt og se om vi ikke kan få stilt bakken tilbage til samme sted,,

• #6   13. jun 2011 det kan også være blærebetændelse. et smut til dyrlægen vil kunne fortælle om det er stress eller en fysisk skavank der gør det.
    hvis det er fysisk, så kan man gøre nok så meget for at mindske stress eller flytte om, så vil problemet stadig være der.

Kommentér på:
Min kat tisser i køkkenet!

Annonce