2.213 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

min kat tisser på gulvet min kat tisser på gulvet

min hunkat er begyndt at tisse og skide på gulvet.
hun har altid været meget renlig, og kan ikke lide at bruge en kattebakke som er beskidt.
derfor renser jeg den flere gange dagligt.

jeg har 2 bakker, og den ene står i vores gang. det er lige ved siden af den, hun tisser og skider. Der er som om hun ikke kan lide kattebakken.

har prøvet forskelligt kattegrus, og bruger nu træpiller, men heller ikke det vil hun gå i.

har i nogen ide om hvad jeg kan gøre for at hun bruger bakken?

de andre 2 katte vi har bruger bakken uden problemer.

eller kender i måske et godt mærke kattegrus som hun måske vil bruge?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  min kat tisser på gulvet
  • #1   14. jun 2011 **har i nogen ide om hvad jeg kan gøre for at hun bruger bakken?**

Få hende neutraliseret?... og tjekket for urinvejslidelser.

Hvis du har en ide om, at hun ikke kan lide den bakke, så prøv at skifte grus i den og/eller køb en ny bakke.

Godt grus er fx Extreme Classic, Ever Clean og Golden Odeur - de fås alle uden parfumeduft smiley

Forresten har der været utallige tråde om emnet. (skriv "tisser" eller "urenlig" i søgefeltet). Vil tro du kan finde råd i en af de mange tråde.

• #2   14. jun 2011 okay tak smiley

hun har brugt den bakke siden hun var killing.

dyrlægen siger der ikke er noget i vejen med hende.

men vil prøve at købe en ny bakke, og prøve noget af det kattegrus du har skrevet.

hun er nemlig kun begyndt på det efter vi har fået lagt parketgulv på i gangen.

• #3   15. jun 2011 **dyrlægen siger der ikke er noget i vejen med hende.*

Strengt taget kan h*n ikke vide det, hvis ikke urinen er tjekket.

Hvis problemet skyldes at hun er fertil, så er det kun neutralisering der hjælper.

• #4   15. jun 2011 okay:)

jeg tager til dyrlægen med hende:)

hvis der ikk er noget i vejen, så får jeg hende neutraliseret:)

• #5   15. jun 2011 Det er i hvert fald en rigtig god ide at få hende tjekket for blærebertændelse og få hende neutraliseret. Men hvis du har en overdækket bakke, så fjern toppen. Det hjalp fra samme sekund på Mokken, så var begyndt med det samme griseri. Så nu er halvdelen af mine kattebakker uden top og den anden halvdel med.

• #6   15. jun 2011 jeg har en lukket, og en åben kattebakke smiley

hun har aldrig været i løbetid, og derfor kan jeg ikke se nogen grund til ikke at få hende neutraliseret smiley

jeg havde hende til dyrlægen fordi hun aldrig har været i løbetid, og der tjækkede de os for blærebetændelse, men vil få hende tjækket igen smiley

sad nemlig og tænkte på om det måske var noget infektion der var skyld i begge dele smiley

• #7   15. jun 2011 Det er faktisk bedre at få dem neutraliseret INDEN de bliver kønsmodne. Derudover findes der hunkatte, hvor man ikke bemærker at de er i løbetid.

• #8   16. jun 2011 se evt mit indlæg jeg li har lagt ind om at stoppe tisseri smiley
    Det hjalp herhjemme

Kommentér på:
min kat tisser på gulvet

Annonce