Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp ! 4 ugers moderløs killing
  • #1   18. jun 2011 Du skal hellere søge en amme mor, det er bedst for den lille mis. Der er en gruppe herinde omkring det

• julie s
    julie s Tilmeldt:
    jun 2011

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #3   18. jun 2011 Der er flad mark og ny klippet græs så langt øjet rækker... Missemor var ikke i nærheden, og detsværre var to andre killinger kørt over...

Jeg kigger efter en amme missemor smiley

Men va skal jeg gøre indtil da ??

• #4   18. jun 2011 Få fat i noget kaffefløde og fortynd det med vand og se om ikke den vil spise lidt af det...
    Du er velkommen til at ringe på 28570995 så kan vi snakke sammen smiley

• #5   18. jun 2011 hvor i landet er det henne?

• #6   18. jun 2011 man kan bruge kaffefløde 9% lunet men ikke til ret mange måltider, da det bestemt ikke er optimalt. Søg i ammetjeneste her på KG og skriv hvor du bor, så er der mulighed for at nogen kan hjælpe.

• #8   18. jun 2011 Glemte at sige at hvis du er sikker på at den er 4 uger, kan du give den torskerogn fortyndet med fløden og eller cremefraishe gerne 38% men mindre kan gøre det.

• betina l
    betina l Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 17
    #9   19. jun 2011 ellers ring til hittekilling.dk de kan hjælp dig med råd

• Charlotte O
    Charlotte O Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Emner: 20 Svar: 147
    #10   19. jun 2011 Jeg fandt engang for 5 år siden en lille killing den var nok omkring 5 uger gammel. den var efterladt i en busk. jeg gik forbi den busk helle dagen, og om aftenen tog jeg killingen med hjem.

Jeg kan ikke anbefale dig at gøre det selv, for det er ikke sundt for katten.
    min kat voksede skam op og blev stor, men den sov uafbrudt på mit bryst under min bluse, og sekv da den blev voksen hylede den når jeg gik fra den - og den kunne ikke snakke med andre end mig.

Og jeg blev nød til at aflive den da den pga af dette, øv det gjorde ondt, for jeg følte lige så meget for den fordi jeg havde haft den siden den var helt lille.

Så skynd dig at find en "plejefamilie" til killingen - det er helt sikkert mest optimalt.

• julie s
    julie s Tilmeldt:
    jun 2011

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #11   19. jun 2011 hej alle

tak for rådene smiley

jeg har fundet en pleje missmor.
    og hun har taget den til som var det hendes egen smiley

• #12   19. jun 2011 Åh, det var gode nyheder smiley

• #13   19. jun 2011 skønt smiley

Kommentér på:
Hjælp ! 4 ugers moderløs killing