644 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Josephine S
Josephine S
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Katte på kattehjem? Katte på kattehjem?

Hej,

Jeg er ved at være desperat... Min søn på 7 måneder kan ikke tåle vores katte.... Jeg har uden held prøvet at finde et nyt hjem til dem i 2-3 måneder... Ingen ønsker kat smiley

Nu er jeg nødt til at gøre noget da det simpelthen ikke går at have dem herhjemme....

De er 6 og 3½ år... Hvordan tror i deres mulighed for at få nyt hjem hvis de kommer på kattehjem??
Eller er aflivning virkelig nødvendigt (Dette ønskes helst ikke)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Slå græs 400 kr.
  • montering af senge og kommode 1.967 kr.
  • Havemand til havearbejde. 2.256 kr.
  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Katte på kattehjem?
  • #1   19. jun 2011 Det er jo ikke det mest heldige tidspunkt at indlevere katte på internaterne, der i forvejen er stuvende fulde af kasserede katte og killinger. Derudover er der mest afsæt i killinger, selv om mange ville have gavn af en voksen kat, i stedet for.

• Josephine S
    Josephine S Tilmeldt:
    aug 2008

#2   19. jun 2011 Det gir jeg dig helt ret i.... Ved bare ikke hvad jeg skal gøre... Heller ingen herinde skriver på min annonce på dem smiley

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.368
    #3   19. jun 2011 Hej Josephine

Kan godt forstå det må være hårdt begge dele, med din søn og dine katte. Jeg har fundet et sted hvor de tager katte ind og finder et godt hjem til dem, du kan læse mere her om det. smiley

http://www.oasa-dk.dk/?Site=340

• #4   19. jun 2011 Vi er selv i en lignende situation - Vi skulle flytte (er flyttet nu) til bolig hvor der ikke er tilladelse til kat og ham der skulle overtage den sidste kat meddelte dagen inden afhentning at han alligevel ikke var interesseret.

Så nu er vi i ny bolig med en kat vi ikke aner hvad vi skal stille op med.
    Jeg har kontaktet Oasa i den forgangne uge, men har intet hørt retur. smiley

Jeg har også en annonce herinde hvor der heller ikke er kommet en eneste henvendelse.
    Man skulle da ellers tro at en voksen steriliseret hunkat - gratis endda - var noget der kunne friste, men nej... smiley

Så hvis du kommer på en løsning, så giv gerne lyd, måske kan den inspirere.

Held og lykke med jeres 2. smiley

• #5   19. jun 2011 åhh træls at du bor der over har en kusine der leder efter et par katte til sin nye gård men det er en must at de er neutraliseret *S*

• #6   19. jun 2011 Nu sender jeg den positive energi videre til TS - for en bekendt gennem mange år har lige tilbudt at tage vores kat til sig i et hjem med anden kat. smiley

**********Sender positive tanker til TS**********

• Josephine S
    Josephine S Tilmeldt:
    aug 2008

#7   19. jun 2011 Jeg prøver oasa og ser hvad der sker smiley
    Tak for alle jeres henvendelser... Jeg håber sådan at finde et dejligt sted til dem smiley Det er ikke et must de kommer samme sted hen, for de er bedøvende ligeglade med hinanden... De enes, men det er også det smiley

Kommentér på:
Katte på kattehjem?

Annonce