2.148 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

lukket kattebakke? lukket kattebakke?

Det er nu ca. 14 dage siden vi købte en lukket kattebakke, hvilket vi er rigtige glade for, da vi bor i lejlighed. Nå men problemet er bare at Hubert ikke kan finde ud af og gå ind og ud af den. vi købte den hos vores dyrlæge og han sagde at hvis vi bare startede med og holde lågen åben ville han hurtigt lære at bruge den, men han ka stadig ik finde ud af det.
hvis vi lukker den mens han er der inde kan han efter lang tids kæmpen komme ud og hvis vi lukker inden han er kommet ind sidder han foran den og miauer og puffer til den. pt har vi en skotøjsæske der står og holder lågen og det ville være noget nemmere hvis han bare ku hitte ud af det:o)
Nogen forslag?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lukket kattebakke?
  • #2   24. feb 2006 Mille kunne godt bruge med lågen, men da vi fik flicka tog vi lågen af... Vi har sidenhen prøvet at sætte den på igen, hvilket resulerede i at Flicka gik i vasketøjet og tissede *G* Så nu er lågen fjernet *SS* og både vi og kattene er glade *SS*

• #3   24. feb 2006 okay, jeg tror bare vi prøver og fjerne lågen så....
    tak for hjælpen:o)

• #4   24. feb 2006 Vi har puffet vores lidt bagpå, når de skulle derind, så de har fundet ud af at lågen kan åbnes hvis de skubber til den, og ellers har vi sat dem ind i den nogle gange hvor de så selv har fundet ud af at komme ud... Vores har hurtigt lært det på den måde i hvert fald... Grunden til vi bruger dem med låger er nu ikke så meget pga lugt for vi bruger også Golden Grey kattegrus, så det lugter bestemt ikke... Vi bruger dem fordi Comet har fået en rigtigt ulækker vane med at ligge sig ind i kattebakken og rulle sig. Og så har vi bare sand i hele lejligheden bagefter. Det blev vi hurtigt trætte af efter at have støvsuget 7 gange om dagen smiley Hvis nogen ved hvad hans ucharmerende vane skyldes er i velkomne til at komme med bud (Det skal siges at han også ruller sig i jorden når vi er i haven. Hans pels er fin og han klør sig ikke...)

• #5   24. feb 2006 Da jeg gik over til lukket kattebakke, pillede jeg bare lågen af de første par dage. Og så bruger jeg noget specielt grus fra Maxi Zoo, der er ret dyrt, men til gengæld holder en bakkefuld i 14 dage til tre uger uden at lugte, selvom jeg har to katte...

• #6   24. feb 2006 jeg isger mange tak for jeres råd. vi har prøvet og puffe ham lidt bagpå, men det hjælper ik. grunden til vi gik over til en lukket var at han havde det med at pølle ved siden af sparke grus ud over det hele, et værre svineri, men nu når den står åben sparker han stadig grus ud og det er lidt træls... jeg ka ik finde ud af og pille lågen helt af, så skotøjsæsken står stadig:o)

• #7   24. feb 2006 isger= siger

• #8   25. feb 2006 tirane havde ingen problemer med lemmen... i starten legede hun med den... he he. men da det virkelig trægte sig på skulle hun jo ind i bakken... lemmen er ikke på voreslængere, for efter brug af lukket katte bakke, sviner hun ikke længere... og så er der ikke d spetakkel, med at hun lige skal lege med den i 15min inden hun går ind...

• #9   25. feb 2006 hmm okay... inditvidere er hans eneste problem med bakken, lågen, og da vi har lugt fri grus, tror jeg ik det blir et problem, men hvis det gør er det godt vi stadig har hans gamle åbne bakke:o)

• #10   25. feb 2006 Det er også derfor vi er så glade ved vores, den står nemlig lige der hvor folk kommer ind og det er ik lige det dejligste og komme ind til.

• #11   26. feb 2006 vi bor på tredje sal midt i hovedgaden, så vi kan ikke lukke Hubert ud:o)

Kommentér på:
lukket kattebakke?

Annonce