{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
682 visninger | Oprettet:

Christina A
Christina A
Tilmeldt:
22. maj 2011
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Hvad skal man have hvis killing? {{forumTopicSubject}}

Hej kattegalleri.

Jeg overvejer at udvide min familie med en lille killing.
I den forbindelse vil jeg gerne høre hvad man skal regne med af nødvendigheder til sådan en lille str.?

Kom gerne med alle de ting i finder nødvendige for at den skal have det godt smiley

Mvh Christina


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad skal man have hvis killing?
  • #1   25. jun 2011 skåle til mad og vand.
    kattebakke, gerne 2.
    klatretræ, stort/højt og køb et i god kvalitet, det har hurtigt tjent sig selv ind.
    Hule eller kurv.
    Legetøj, husk i denne forbindelse at det skal være noget for katten og ikke noget for os mennesker smart. Pas på små bjælder, som kløerne kan sidde fast i eller katten kan sluge, det samme med evt løstsidende øjne. Begge dele klipper jeg af inden katten får legetøjet.
    Kattegrus og kattemad, begge dele af god kvalitet, ikke det fra supermarkeder. Husk i den forbindelse osse dåsemad, mindst en gang dagligt.
    Sæt et fast beløb ind på en speciel kattekonto hver måned, til at dække evt uforudsete udgifter til dyrlæge, eller få en forsikring.

    Derudover så sørg for at katten er øremærket eller chippet og neutraliseret. Er det en bestemt racekat du gerne vil have, så købe hos en reg opdrætter og ikke hos en Bybber, der avler på evt utestede forældredyr. Hos en reg opdrætter får du stamtavle, vaccinationer, øremærket/chip og som regel neutralisering med.
    Er det en alm huskat, så kan jeg anbefale internnaterne, så har du hele pakken (øremærke og neutralisering, vacciner) med i prisen.


  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #2   25. jun 2011 Her er et link hvor en anden også spørger til det, det kan være du kan bruge noget der også. smiley

    http://www.kattegalleri.dk/for_messagedetail.aspx?Msg_ID=89920


  • Christina A
    Christina A Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #3   25. jun 2011 Tak for jeres svar og hjælp smiley

Kommentér på:
Hvad skal man have hvis killing?

Annonce