733 visninger
|
Oprettet:
Dårlig mave :( {{forumTopicSubject}}
Hej folkens
Mine misser er syge. Den store HB på lidt over et år kaster op og laver tyndt på gulvet. Han ka ikk nå i kattebakken. Den lille hun MC på 6 mdr kastet op i morges og det er det eneste med hende. De har begge været til dyrelæge inden for de sidste to mdr. De er vacineret, ormekur osv. De leger, spiser, drikker og kæler som altid. Dyrelægen forslår varmen ? Men er det ikke lidt voldsomt ?
okt 2009
Følger: 53 Følgere: 50 Katte: 1 Emner: 88 Svar: 1.833
Det lyder ikke særlig godt!
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
Ikke bare til dig, men til alle andre så er det en rigtig god ide med en katte-hjælpekasse. Hvor man har diverse ting i, hvis uheldet skulle være ude. Fx Zoolac, Capstar, andet loppemiddel, pipetter med saltvand, klorhexidin osv osv.
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.015
Spørger fordi jeg har hørt om lignende tilfælde - udek´lukker ikke det kan være varmen - men det kunne jo også være det var noget helt andet ...
sep 2010
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 10 Svar: 17
Jeg har ikke været til udstillinger. Synes ikke der er noget der har ændret sig i deres hverdag, ud over vejret.
Tak for rådene
feb 2010
Priserne kan jeg ikke huske, men det koster ikke det vilde, køb nogle af delene og anskaf resten lidt efter lidt.
Du kan sammeligne det med en falck-kasse til mennesker.
feb 2010
Du kan koge nogle poseris, dobbelt så længe som til os mennesker, og noget kogt kylling. Bland det sammen med noget af vandet fra kyllingen. Det kan osse standse den bløde mave og har ikke indflydelse på andet.
Dårlig mave :(