{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min kat er væk på andet døgn
  • #1   2. jul 2011 Jeg ville efterlyse hende

• #2   2. jul 2011 næh- men forhåbentligt er hun ikke kørt over. hun kan være blevet lukket inde i et skur eller lignende, så det er vigtigt at få folk i nabolaget til at gennemsøde udehuse, garager redskabsskure mm
    håber du finder afklaring af hvad der er sket

• #3   2. jul 2011 Jeg ville også efterlyse hende.
    Skal dog siges at jeg havde en hunkat på et tidspunkt, sterilisered, som var væk i op til 3 døgn til tider. Hvad hun lavede ander jeg ikke, men hun kom altid hjem igen.
    Håber din lille mis snart kommer hjem igen

• #4   2. jul 2011 Har for nogle uger siden oplevet samme. Min var dog ikke på p-piller ,da hun var/er indekat. Jeg efterlyste hende efter 1. døgn ved naboer omkring os, 2-3. døgn efterlyste jeg hende på dyrenes beskyttelse mm.. Vi så hende første gang efter en uge, fandt derefter ud af at hun opholdt sig meget i naboens krat/tomme hønsehus -men vi kunne ikke komme til hende. Hun kom selv hjem efter 2 uger ved at jeg åbnede vores badeværelse vindue, så hun selv kunne gå ind.
    Jeg håber virkelig jeres kommer hjem igen, syns det er modbydeligt at gå og vente og håbe uden at vide hvor de er og om de er ok..

• #5   3. jul 2011 Sent i går aftes/nat, kom Novapigen hjem, driv våd og meget sulten, hun tømte madskålen, lagde sig ind på min hovedpude, blev kælet, faldt i dyb søvn til kl 5, hvorefter hun spadserede ud af kattelemmen igen. Jeg må hellere få hende stereliseret i en fart, når hun er sådan en strejfer, gu ved hvad de laver i 3 hele dage uden at komme hjem smiley

• #6   3. jul 2011 Det ved man aldrig med katte, min gamle Ayla mis var væk i 7 uger og pludslig sad hun på min trappesten hend havde jeg ikke regnet med at se i gen . Jeg må indrømme at efter 14 dag ja da hvde jeg opgivet håbet om at se hende i gen. men heldig vis hun var en meget klog kat der fik prøvet alle transportmilder Minus lastbil op mortercykel hun var meget beregst sammen med mig. Ayla blev meget tet på 18 år og gud hvor jeg savner hende stadig.

Mette Lene

• #7   3. jul 2011 godt at høre at den er i helt stykke. forhåbentligt render den ikke væk igen.

• #8   3. jul 2011 Ej hvor dejligt hun lige kom hjem forbi så man lige har lidt vished. Og ja nok en rigtig god ide at få hende forbi dr. dyr =)

Kommentér på:
Min kat er væk på andet døgn

Annonce