6.125 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 25 Svar

skånekost til killing 15 uger skånekost til killing 15 uger

hej her i morges havde min killing tynd mave og begyndte derfor i mangel på bedre at give ham kogt ris blandet op med noget kogt fisk.. han leger og opfører sig normalt og spiser gladeligt og drikker normalt men hans afføring er stadig tynd, det ligner mest af alt hvad der kommer ud af en vådfoder pose smiley hvor lang tid skal jeg blive ved med skånekost? og hvornår er det for lang tid at have haft diarre for en killing af den str. ??

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Swiss Klædeskab 2.000 kr.
  • Terrassedør trepunktslås binder 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  skånekost til killing 15 uger
  • #1   10. jul 2011 Min killing havde også tynd mave på et tidspunkt, og så kontaktede jeg dyrlægen som sagde at hun skulle have Zolac og skånekost. Skånekosten fik hun fra fredag-søndag og Zolac'en holdt til mandag, men så forsvandt den tynde afføring smiley
    Zolac er noget der kan købes hos dyrlægen.

• #2   10. jul 2011 ja det ved jeg køber det i morgen så altså give skånekost sammen med zoolac indtil det stopper? og er ris og kogt fisk okay som skånekost?

• #3   10. jul 2011 den er lys brun og den lugtede værre tidligere i dag end nu...nu lugter den mere normal men stadig flydende

• #4   10. jul 2011 Det var sådan vi fik bugt med det.
    Vi gav så kogte ris og kogt kylling, det fik vi at vide af dyrlægen at vi skulle.

• #5   10. jul 2011 og ikke slimet

• #6   10. jul 2011 mere mælkechokolade brunt??

• #7   10. jul 2011 det er det eneste han viser af ikke normal adfærd det er hans afførring der er tyndt intet andet.. hans øjne er normale at se på og han leger og drikker og spiser og spinner og snakker som han plejer

• #8   10. jul 2011 Hvilket fodder får han?

• #9   10. jul 2011 normalt får han royal canin kitten i tørfoder og så en pose vådfoder af samme mærke delt ud på dagen morgen og aften

• #10   10. jul 2011 Okay. Ja, så burde det ikke være foderet der er noget galt med.
    Eller, jeg ved ikke med vådfoderet. Her får kattene kun tørfoder, som står fremme hele tiden, og skålene fyldes op når de er tomme smiley

• #11   10. jul 2011 han har fået rc siden han startede på tørkost og jeg har haft ham her i 3 uger og det er først nu han har fået diarre? så er det vel ikke foderet der gør det? eller ?

• #12   10. jul 2011 Vi brugte wishkas og gik så over til royal canin.

• #13   10. jul 2011 Det kan nok godt være foderet, men det virker underligt når det er det mærke. Det kan være at du kan få nogle forskellige gratis prøver på fodder fra dyrlægen, det fik vi da vi skulle skifte smiley

• #14   10. jul 2011 samme her men opdrætter sagde at jeg her indtil han fyldte 4 mdr skulle "afvænne" ham fra vådfoderet og sagde også at det gav sig selv at på et tidspunkt gider han det ikke mere...men prøver at købe noget kylling at blande i risene i morgen og som jeg kan forstå på dig Sabrina så skal jeg ikke være helt bekymret før end om et par dage eller hvis han begynder at få andre symptomer?

• #15   10. jul 2011 okay prøver at ringe til dyrlægen i morgen tidlig, han drikker jo som han plejer?

• #16   10. jul 2011 okay smiley har også givet noget af vandet med fra fisken i foderet

• #17   11. jul 2011 Sådan som din killing er, altså normal i adfærd men med tynd mave, sådan var min også. Så jeg tror ikke du behøver at være på bekymret smiley ris, kylling og zoolac.
    Og jeg har fået at vide af dyrlæge at de sagtens godt bare kan leve på tørfoder, det begyndte vi på der da killingen havde haft tynd mave, og der har ikke været nogle problemer siden smiley Selvfølgelig kan der godt komme lidt engang imellem, men det er jo normalt ligesom med mennesker.

• #19   11. jul 2011 fik ringet til doktor dyr og hun sagde fortsæt med hvad jeg gjorde og giv zoolac og hvis det ikke er stoppet onsdag så sku han ses på

• #21   11. jul 2011 mange tak smiley

• #22   12. jul 2011 okay hans symptomer blev mærkelige i går eftermiddags og aften han begyndte at virke som om det gjorde ondt når han tissede og han fik hævelser på maven som gik væk igen når han gik på toilettet så var inde med ham her til morgen ved dyrlægen og han fik noget specielt skånekost og så nogle piller sammen med zoolac da dr. dyr mente det var giardia og tror han sagde spoleorm? men han mente at en 3 dages kur ville få bugt med dem så nu prøver vi så det og ser om der sker ændringer med ham smiley

• #23   12. jul 2011 det er konstateret på baggrund af hvordan han føltes i maven og hvad jeg fortalte og hvad virkning zoolac har haft og så det faktum at han aldrig har fået noget mod orm så han fik panacur som skal i noget specielt skånekost de næste tre dage men dyrlægen mente helt bestemt at de nok var de to orme der drillede ham og derfor gav ham den behandling

• #24   12. jul 2011 og jeg har kun ham ingen andre dyr smiley

• #25   13. jul 2011 mange tak smiley han er mere frisk i dag og knap så blød bagi smiley så det går fremad smiley

• #26   14. jul 2011 Dejligt at det går fremad! smiley

• #27   14. jul 2011 ja meget smiley det virker ikke til at han har smerter mere når han er på toilet så det er da næsten det vigtigste smiley og ingen hævelser mere heller smiley så snart rask håber jeg da smiley

Kommentér på:
skånekost til killing 15 uger

Annonce