{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
829 visninger | Oprettet:

Kat blevet sterilliseret , Men men men ... {{forumTopicSubject}}

Ja , jeg fik jo min kat sterilliseret da hun var kommet i løbetid , og var begyndt og tisse rundt omkring ..

Nu er det 3 dage siden , og hun har det fint igen .
Men hun pisser stadig overalt , hun tissede i lørdags på kærestens bukser, men han var i bad , smider dem i vasketøjskurven , og om hun så ikke også gjorde det igår , er så kun lige kommet ind af døren , går på toilet , og så stinker der af kattepis , og så har hun pisset på et håndklæde ..

Hun bruger kattebakken fint, både tisser og laver stort ..

Nogen grund til hun gør det ?
Det er nu ikke fordi jeg har særlig meget lyst til at have en kat gående og tisse over alt

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kat blevet sterilliseret , Men men men ...
  • #1   11. jul 2011 Nogen gange går det op til flere uger før alle "hormonerne" er ude af kroppen smiley prøv at give det lid tid smiley

• #2   11. jul 2011 Tiden er det skam nok af , det er min tålmodighed ..
    Bor i en ikke særlig stort 2 vær , og badeværelset er bestemt ikke det størreste. Hele lejligheden stinker langt væk af det , jeg har næsten vasketøj hverdag fordi hun gør det smiley

• #3   11. jul 2011 Som Michelle siger, der kan gå op til flere uger før hormerne er ude af kroppen, det er forskelligt fra kat til kat

• #5   11. jul 2011 Jamen det er kun på ting , som tøj også videre hun gør det på , og det blir vasket med det samme faktisk ..

Hun gør det heldigvis ikke andre steder ..
    Jamen jeg kunne jo også bare høre min dyrlæge af, da hun skal have sine sting ud om 7-8 dage

• #6   11. jul 2011 Problemet skulle gerne kunne undgåes, hvis man husker at der ikke skal ligge noget på gulvet som man ved frister katten til at tisse der.

Så hvis man husker at der ikke skal ligge tøj/håndklæder på gulvet, så skulle en stor del af problemet gerne være løst! smiley

• #7   11. jul 2011 Er i helt sikker på hun ikke også har urinvejs infektion og/eller problemer med grus?

Selvom der er sansynlighed for det er pga fertilitet, *kan* der jo også være andre årsager.

• #9   11. jul 2011 For det første så ligger der heller ikke tøj på gulvet , men i vasketøjskurven.
    Kæresten havde kun lige lagt sit tøj til et hurtig smut i bad , og det var over pisset ..
    Det er første gang hun har gjort det på tøj..

Jeg har lige skiftet grus , pga det andet var det alt for meget støv i.
    Og hun har brugt det fint lige siden , hun lavet begge dele der ..

Ja , men jeg kan jo bare lige spørge dyrlægen , for det kan jo sagtens være det ikke er det ..

• #10   11. jul 2011 Felis ..

Det lugter meget grumt af, amoniak mener jeg det hedder ..
    Virkelig skære i næsen ..

Men nej hun er ikke tjekket for andet end ved dyrlægen , inden hun blev sterilliseret ..

• #12   11. jul 2011 Ja , kattebakken står derude , vil ikke have den til at stå ændre steder ..
    Men det grus jeg bruger nu , minder meget om det andet , det støver bare ikke lige så meget ..

Jeg har blandet begge to sammen , så hun kunne vænne sig til det ..

• #15   11. jul 2011 Bettina - hvorfor vil du ikke have bakken til at stå andre steder smiley

• #16   11. jul 2011 syntes ofte man høre katte får urinvejsinfektion - er det meget normalt en kat får det i løbet af dens liv ?

Og nu har jeg en kat der ikke gider vådfoder har prøvet næsten alt.
    Tun vil hun dog gerne have - er der andet man kan undgå for at ens kat får det ?

Trådstarter - håber det er ok med mine spørgsmål smiley

• #17   11. jul 2011 Jamen hun drikker skam også rigeligt kan jeg så lige hilse og sige .
    Hun har en kæmpe skål hun deler med min hund , så der er intet der , hun drikker skam os meget oftere end min hund gør.

Hun får både vådfoder og tør noget , nogle gange for sig selv , andre gange blandet sammen.

Didde F , det er skam helt i orden , så kan man jo altid blive klogere , og skal ikke til at starte en ny tråd smiley

Maria Cecilie, For det første så har jeg en hund der spiser kattelort , og ja det syntes jeg er så ulækkert.
    For det andet , så havde jeg nok regnet med det ville ske at hun begyndte at pisse ude på ting ..

Og det undrer mig lidt at ingen af mine hankatte nogensinde har pisset nogle steder ??

Kun mine hunkatte

Kommentér på:
Kat blevet sterilliseret , Men men men ...

Annonce