2.639 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Han vs hun kat?? Han vs hun kat??

Hej alle.
Jeg kommer med et enme, der sikkert har været oppe og vende 20 gange, men kunne ikke finde noget i forummet.

Han eller hunkat?
Hvad er bedst? Hvis man kan sige det sådan?
Hvad ville i vælge? Hvilke er mest kælne?

Kom gerne med for og imod kønnene, hvis man kan sige det sådan smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • rengøring 1.000 kr.
  • Montering af skab 1.560 kr.
  • Handyman: lampe og gardin opsætning 800 kr.
  • Fejlsøgning ovn - relæ slår fra 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Han vs hun kat??
  • #1   16. jul 2011 Det er jo meget forskelligt fra kat til kat,
    men min erfaring er at hankatten er mere kontaktsøgende end hunkatten, som kan være mere reseveret og selvstændig.

Balou er klart en mest kælende herhjemme, han både kommerselv og overgiver sig hvis jeg vil nusse.

hvorimod Malou selv vil bestemme om hun vil nusse, så hvis hun ikke selv er kommet er det ikke sikkert hun gider nusses særlig længe, men hun er dog belvet noget mere kælende og kontakt søgende efter at hun blev neutraliseet.

så da jeg igen skulle vælge mellem han og hun kat for jeg ikke itvivl om at jeg ville have en hankat, men valgte så os efter at Balou havde en han kunne lege sine drenge lege med.

men som sagt der er forskel fra kat til kat, så der skal nok være nogen der oplever det modsatte. smiley

• #2   16. jul 2011 haha, undskyld for stavefejl og trykfejl, dem kom der vist et par stykker af. smiley

• #4   16. jul 2011 Havde håbet på lidt flere svar - men tak for jeres svar. smiley

• #5   16. jul 2011 Amanda E. >> Det skulle stoppe når en hankat bliver kastereret... har i hvert fald ikke hørt det modsatte. (bedre er, at kasterere dem inden de begynder at strinte)

Pernulle K. >> Jeg har altid haft hankatte, af den simple grund, at jeg altid har fundet dem mere kælne.
    Samtlige hunkatte jeg har kendt, har været noget sære... ikke arrige, bare tilbageholdene og reserverede.

personligt vil jeg gerne have en kat, som alle kan komme til, og alle kan have glæde af... så derfor vælger jeg en hankatte.

Men ja, katte er som mennesker... de har alle deres egen personlighed, så du kan sagtens få en kælen og hengiven hunkat, ligeså vel som en sær og reserveret hankat smiley

• #7   16. jul 2011 Jamen jeg har også den opfattelse at hankatte er mere kælne. smiley

• #8   16. jul 2011 Charlotte - min kat jeg har her på kg bor hos mine forældre. Han kunne ikke flytte med da han var vant til at komme ud og det kunne jeg ikke tilbyde ham da jeg flyttede. Så killingen skal være alene hos min søn, min kæreste og jeg. smiley

• #9   16. jul 2011 mine piger er de mest kælne her i huset smiley

• #11   17. jul 2011 Herhjemme er det hunkatten der er den mest kontaktsøgende, en ordentlig kælerøv...

Hankattene er mere reserverede herhjemme...

Men tror det er meget tilfældigt... Det kommer an på den enkelte kat...

Tag ud og kig på nogle forskellige katte, og vælg den der stjæler dit hjerte mest!
    Uden at tænke på kønnet smiley

• #12   17. jul 2011 Tak for jeres svar. smiley

Ja jeg har også kigget på flere forskellige, men det er sku et svært valg - alle er jo så skønne smiley

Kommentér på:
Han vs hun kat??

Annonce