{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.859 visninger | Oprettet:

Kløe men ingen utøj? {{forumTopicSubject}}

Både mine 2 hunde og mine katte er begyndt at klø sig, men jeg kan ikke finde lopper eller andet utøj på nogen af dem.

Jeg har ikke skiftet hverken foder, kattegrus eller rengøringsmiddel (det rengøringsmiddel jeg bruger er iøvrigt uden parfume og det samme er det kattegrus jeg bruger)

Vi bor max 25 meter fra en sø, så vi har ganske mange myg i området, og jeg ved at især vores ene hund er myggenes livret, men da mine katte er indekatte, så forklarer det jo ikke hvorfor de også klør sig, eller gør det??

Jeg synes aldrig at jeg har haft katte der har været plaget af myg?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kløe men ingen utøj?
  • #1   17. jul 2011 Huden kan vel også være tør...
    Har de skæl?

• #2   17. jul 2011 De HAR ikke hverken lopper eller pelsmider smiley Utøj kan ikke gemme sig for mit erfarne blik smiley

• #5   17. jul 2011 Til Felis- Ja der findes mange som ikke ser hvad der er lige foran næsen på dem, men folk er jo forskellige smiley

Tja - utøj kan nu ikke gemme sig for mig - nu har mine hunde jo så godt som ingen pels, og de har da slet ingen pels på maven smiley og min ene hund er HELT lys smiley

Der kan ikke findes loppelort på hverken hundene eller kattene, jeg har brugt den sidste uge på at lede, og der er ingen af dem der har skæl.

Vores 2 missemødre og deres killinger klør sig overhovedet ikke, og der ligger ikke hverken loppelort eller loppeæg i missemødrenes eller de andre dyrs senge (loppeæg ligner sand, og er let at genkende, hvis man ved hvordan det ser ud)

Der er ingen af dyrene der har skæl, og lus har de helt bestemt ikke, hvilket også ville være sært hvis de havde, da både hunde og katte er unge og absolut raske, og bestemt ikke lever i uhumske forhold.

Mine dyr viser nu heller ikke symptomer på at det skulle være lopper eller pelsmider, for så tit klør de sig slet slet ikke.

Jeg VED at min hund Laps bliver ædt op af myg, hvilket jeg desværre endnu ikke har kunnet finde en måde at forebygge, og jeg ved at vi i soveværelset har alt for mange myg, men ingen af dyrene må komme i soveværelset og døren er derfor lukket derind til, og jeg synes ikke at jeg har set myg andre steder i huset, og da kattene er indekatte så kan det jo ikke være udenfor de er blevet stukket, hvis det er myg der plager dem.

• #6   17. jul 2011 Heidi - hvis en hund eller kat har lus, så klør de sig altså i en uendelighed, det gør mine ikke smiley

Jeg tror iøvrigt på det "ammestue-snak" jeg hører fra dyrlægen smiley

• #7   17. jul 2011 Nåeh... jeg tror nu nok at min dyrlæge ved hvad han taler om!
    Ved et sundhedseftersyn blev der kigget efter utøj og som han sagde:
    "Ja, jeg kan altså ikke se noget, men den skal sikkert nok have lopper!!!" Stof til eftertanke....

Kommentér på:
Kløe men ingen utøj?

Annonce