{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  katte i bur?
  • #1   28. feb 2006 kommer an på hvor stort et bur.. men kan ikke se nogle problemer i det, når hunde, høns osv.. står i bur og små løbe gårde hvorfor kan katte så ikk..?? og når det jo er ud til en vej....

  • #2   28. feb 2006 Hmm ja, altså min holdning er at katte er rov dyr og derfor har bedst af at komme ud i naturen og slå dyr ihjel (lyder måske lidt barskt), klatre i træer og slås med andre katte.. Men omvent kan jeg også godt forstå at folk holder deres katte i en løbegår når de bord ud til en strærkt trafikeret vej..
    Det skal lige siges at vi har 2 katte og at vi også selv bord ud til en stærkt trafikeret vej.. Men kattene ved at det er farlig at gå over vejen så derfor gør de det ikke måske fordi de begge er striliseret hvem ved..

    Men alt i alt synes jeg ikke at katte skal være i burd/ løbegård ! Det er ikke deres natur at være "fanget"..

    Men hvis du føler at det er det bedste for både dig og kattene så skal det i hvet fald være n stor løbegår de skal have..



  • #3   28. feb 2006 jeg syntes ikke katte skal i bur, det er ikke deres natur og jeg syntes også at katte skal have lov til at komme ud hverdag

  • #4   28. feb 2006 Der hvor vi bor må man ikke have løse katte rendende så når Charlie er ude er det i en 10 meter lang tørresnor. Han har så en 8-talssele på. Det går helt fint og jeg syntes det er en god måde at lukke katten "løs" ud.

  • #5   28. feb 2006 Jeg bor selv ved en meget traffikeret vej, men jeg TØR simpelthen ikke lukke mine katte ud, da jeg frygter at de stikker af og ikke vil komme hjem til mig mere. Vejen bekymrer mig ikke så forfærdelig meget. Jeg fik mine katte da de var 6mdr. og derfor er de ikke så knyttede til mig :-(, desværre. Ved ikke hvad jeg skal gøre, men min tanke har været på at lukke dem ud i snor, som Lotte K siger. Frygter bare de bliver så bange at de slipper ud af en kattesele??? Skal lige siges, at de har været udekatte inden jeg fik dem og kunne gå ind og ud som det passede dem - måske lidt vildkatte.

    Er der noget jeg kan gøre, for at få dem til at falde bedre til og evt. en dag komme til at lukke dem ud igen?



  • #6   28. feb 2006 Løbegårde er efter min mening en god løsning for katten at komme ud.. Så hvis det er sådan et bur du mener synes jeg det er en go' ting..

  • #7   28. feb 2006 vi har hegnet vore have ind, det minder lidt om en kattegård, det syntes jeg er ok, men at ha dem i små bure er bare ikke iorden

Kommentér på:
katte i bur?

Annonce