{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
937 visninger | Oprettet:

Min kat er besat {{forumTopicSubject}}

Ja okay, nu lyder overskriften nok lidt vildere end det i virkeligheden er. Men jeg har en veninde, min kats "mormor", som min kat bare er helt besat af. Har ikke set ham gøre det ved andre overhovedet, men når hun kommer på besøg miaver han helt vildt, slikker hende i håret og i ansigtet og nusser sig som en tosset op af hende og hendes tøj. Ja han slikker osse på hendes tøj.
Nu har vi så en af hendes trøjer liggende her og den opdagede han så den skyndte han sig hen og nussede sig helt vildt op af osv.
Han er ikke kastereret, ved ikke om det har noget med det at gøre?

Er der andre der har oplevet det samme? Jeg synes bare han er helt ekstrem ö.

- Christina :).

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min kat er besat
  • #3   28. jul 2011 Altså ja, min veninde bruger meget parfume. God parfume, kan da godt være det er det?
    Vi er sådan helt chokeret over at se ham opføre sig sådan, for det er kun på det sidste han er begyndt at opføre sig sådan overfor hende.
    Men det er nu osse lidt sjovt :).

• #4   28. jul 2011 Fyn S:
    Livede han op igen, fik han det godt igen eller var det bare lige de sidste kræfter han brugte?

Blev lige lidt nysgerrig :).

• #7   29. jul 2011 Fyn S

Ja okay, men det er da meget sjovt alligevel. Og lidt synd for katten når nu den var så vild med hende ;).
    Jeg ved ikke med parfumen, måske er det det eller osse har nogle katte det bare med at være vilde med enkelte folk? Hehe.

• #9   29. jul 2011 Smiler.. er de personer i beskriver nogen der går meget i svømmehallen. eller bruger de Klorin til at gøre rent i eller ligger deres tøj i blød..

• #10   29. jul 2011 Fyn S: haha ja præcis smiley

Hanne: nej ikke min veninde i hvert fald. Har du oplevet noget med det da? smiley

• #11   30. jul 2011 Jeg tror på parfumeteorien. For nylig havde jeg besøg af en veninde, og Bjarne gjorde sig til for hende! Smed sig på bordet foran hende og var nær ved at kravle ind i hendes ærmer. Hun er faktisk en meget kattekærlig person med kattetække, men tror nu også at parfumen (som viste sig at være Aldis aftersun-lotion) havde noget at sige.
    Fyn, du må en tur i Aldi smiley

Kommentér på:
Min kat er besat

Annonce