{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.884 visninger | Oprettet:

Kattegrus over det hele. :( {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen smiley
jeg håber i kan hjælpe mig, jeg leder efter nyt kattegrus, der ikke hænger fast i min kats poter, når han hopper ud af bakken,..
i er velkommen til at smide nogen link her ind, til de mærker i bruger,, for det her er godt nok ikke optimalt,..

På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kattegrus over det hele. :(
  • #2   28. jul 2011 Åååååh, ja - SÅ irriterende...
    Jeg plejer at lægge et lille tæppe/håndklæde som måtte...


  • #3   28. jul 2011 Du finder ikke noget, der slet ikke spreder sig. Grovere grus spreder sig måske lidt mindre, men til gengæld virker det også dårligere end fint grus.
    Støvsug ofte - det er faktisk det bedste råd. Så når gruset ikke at sprede sig uhæmmet.
    Jeg har min kattebakke sådan her: (link fjernet) Det hjælper også lidt, men ikke 100%.
    Støvsug, støvsug, støvsug smiley (jeg har overgivet mig og stiller aldrig min støvsuger helt væk i hverdagen :P)


  • #4   28. jul 2011 Du kan også få en "rist" til at sætte udenfor bakken - så falder en del af gruset derned i. Men det kan nok aldrig forhindre gruset i at sprede sig helt, men minimerer det smiley

    Jeg ser lige om jeg kan finde et link til den jeg har.


  • #5   28. jul 2011 Jeg har købt sådan en gummumåtte ting til at lægge uden for bakken med sådan nogen prikker på , det skulle tage kattegrusen fra missefusserne smiley

  • #6   28. jul 2011 1000 tak for jeres svar smiley
    tror jeg montere men håndstøvsuger ude på mit badeværelse,, så kan jeg jo lige køre det over vær gang jeg går der ud, smiley
    så må jeg lige se om det ikke kan gøre det,, ellers må jeg prøve noget andet. smiley

    endnu engang tak smiley


Kommentér på:
Kattegrus over det hele. :(

Annonce