{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
843 visninger | Oprettet:

Hold nu op en forskrækkelse :( {{forumTopicSubject}}

I morges skulle jeg på kursus og havde lidt travlt, men alligevel lidt tid til at nusse kattene, så arcki min hankat han hopper op på bordet og ligesom masser sig ind i det hele, og begynder at stå og gnide sin mund op af en haribo pose og begynder at savle helt vildt, der blev mor her nervøs og ikke nok med det ude på altanen gør han præcis det samme og muler sin mund ned i en netto pose og så begynder han at savle igen, så blev jeg sku bange ......Ringede jo straks til dyrlægen og de sagde jeg skulle komme ind og dyrlægen mente han måske havde fået forgiftning ohhh my god tænkte jeg straks... Men da arcki er indekat kan det jo ikke lade sig gøre da jeg intet farligt har stående fremme... Men nærmere undersøgelse viste så at han ingen feber havde og heller ikke noget med lungerne eller hjertet, men hans tandkød var irreteret måske af et eller andet han havde spist.......Har i nogle sinde oplevet dette?? for lige nu er han under observasion herhjemme fra da dyrlægen lige mente jeg skulle give det et par dage ... Men er du gal jeg blev skræmt ..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hold nu op en forskrækkelse :(
Kommentér på:
Hold nu op en forskrækkelse :(

Annonce