{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
712 visninger | Oprettet:

Janni K
Janni K
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 30

Han er urenlig! {{forumTopicSubject}}

Hej kattefolk smiley åh hvor er jeg dog fustreret, min kat har i den seneste tid udviklet en irriterende vane med, at tisse udenfor bakken - men kun i det værelse hvor Bakken står! Jeg har sådan en sovesofa derinde (den tisser den i og i går kom jeg hjem til en overtisset sportstaske som lå på sovesofaen! ) det mærkelige er, at jeg sagtens kan have tøj liggende på gulvet osv i de andre rum, det tisser han ikke i - og han tisser heller ikke i sofaen i stuen eller i vores seng - altså kun på ting i det værelse, hvor hans kattebakke står. Han er kastreret og har været det lige siden han var lidt under et år. Nu er han halvandet og er begyndt på den her irriterende vane, og vi har snakker om, om det måske ville hjælpe at sætte en feliway op inde på det pågældende værelse - tror i det vil hjælpe? Tror desværre vi er nødt til at skille os af med ham hvis det fortsætter.. Kattetis spreder hurtigt en ret ækel og vedvarende lugt i en lejlighed smiley nogen ideer til hvad vi kan gøre for at afhjælpe problemet?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Han er urenlig!
  • #2   31. jul 2011 Ja jeg ville også sige en tur til dyrlægen og få tjekket om han har det,
    kattene prøver nemlig gerne andre steder af fordi de forbinder kattebakken med den smerte de oplever når de tisser.

Hvis det skulle vise sig ikke at være det, så kunne det være du skulle anskaffe en kattebakke til hvis han kun har en, nogen katte kan nemlig også godt lide at have en til nr1 og en til nr2 smiley

Kommentér på:
Han er urenlig!

Annonce