Han er urenlig! {{forumTopicSubject}}
Hej kattefolk
åh hvor er jeg dog fustreret, min kat har i den seneste tid udviklet en irriterende vane med, at tisse udenfor bakken - men kun i det værelse hvor Bakken står! Jeg har sådan en sovesofa derinde (den tisser den i og i går kom jeg hjem til en overtisset sportstaske som lå på sovesofaen! ) det mærkelige er, at jeg sagtens kan have tøj liggende på gulvet osv i de andre rum, det tisser han ikke i - og han tisser heller ikke i sofaen i stuen eller i vores seng - altså kun på ting i det værelse, hvor hans kattebakke står. Han er kastreret og har været det lige siden han var lidt under et år. Nu er han halvandet og er begyndt på den her irriterende vane, og vi har snakker om, om det måske ville hjælpe at sætte en feliway op inde på det pågældende værelse - tror i det vil hjælpe? Tror desværre vi er nødt til at skille os af med ham hvis det fortsætter.. Kattetis spreder hurtigt en ret ækel og vedvarende lugt i en lejlighed
nogen ideer til hvad vi kan gøre for at afhjælpe problemet?
jan 2011
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 7 Emner: 17 Svar: 415
kattene prøver nemlig gerne andre steder af fordi de forbinder kattebakken med den smerte de oplever når de tisser.
Hvis det skulle vise sig ikke at være det, så kunne det være du skulle anskaffe en kattebakke til hvis han kun har en, nogen katte kan nemlig også godt lide at have en til nr1 og en til nr2
Han er urenlig!