{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
959 visninger | Oprettet:

killing miaver ved mad {{forumTopicSubject}}

så snart min den ene killing får lidt nys om at der er mad, går den helt amok, og piver i en uendelighed, indtil vi er færdige i køkkenet og færdige med at spise, men det er simpelthen til at blive dum af, det er en rigtigt sød og fin lille killing, og jeg tænkte på om der er nogen af jer, der har et lille fif til hvordan man kan få den til at stoppe. en af mine veninder har fået den, og hun kan snart ikke holde den ud mere, for det er virkelig slemt, og den får varieret kost, så det er ikke bare det samme kedelige tørfodder den får ..
nogen der lige kan prøve at hjælpe ?? . vi har prøvet med vand, og lukket den inde indtil vi var færdige i køkkenet og førdige med at spise.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  killing miaver ved mad
  • #2   4. aug 2011 hele tiden 24/7, så vi forstår det simpelthen ikke :o..

• #5   4. aug 2011 Jeg finder lidt dåsemad frem på en tallerken som katten får mens vi spiser smiley så er der nemlig mad ro og tror da at den gerne vil spise med når "flokken" spiser..

jeg havde også problemer med at mine miavede hele tiden og hoppede op på bordene når vi spiste.. fik atvide at jeg skulle prøve at give den lidt dåsemad samtidig med vores aftensmad og det virker helt perfekt!!

Håber du kan bruge mit indlæg til noget smiley

• #6   14. aug 2011 den får kvalitet mad, og også vådmad, mange tak Malene N det vil vi prøve:)

Kommentér på:
killing miaver ved mad

Annonce