Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kat der skal i bad? Hvordan?
  • #1   5. aug 2011 Fordi jeg spildte noget sodavand på ham tidligere i dag, og hans hår er helt stiv og fedtet og så sidder der en masse sandkorn ind imellem pelsen som jeg ikke kan få redt ud, efter han var i sandkassen med min datter, så tænkte at vand ville kunne tage det, i det en børste ikke kan tage det, og han klør sig efter hans tur i sandkassen..

• #3   5. aug 2011 Du skal selvfølgelig bruge en egnet shampoo til katte. Og så skal du passe ekstremt godt på, at der ikke kommer vand i ørerne. Og ellers skylle, skylle, skylle - og skylle lidt mere smiley

• #5   5. aug 2011 Tak for jeres råd..
    Jeg vil prøve og begive mig forsigtigt ud i det, og håber på, at jeg ikke får for mange skræmmer.. smiley

Nej det er bestemt ikke fordi jeg BARE vil bade ham, men det er simpelthen ikke til at få ud, og kan se, at det generer ham (han er indekat, så han er ikke vant til alt det sand i pelsen smiley ) og så har det sodavand gravet sig ned i pelsen, så det er simpelthen ikke til, at gøre det med en klud..

Det med ørene, er vidst det samme som med en hund. Han har det heldigvis ikke i hovedet, og det sand der må være der, må han nok bare leve med (sart som han er) smiley hihi..

• #6   5. aug 2011 Har aldrig badet en hund men dette gjorde jeg da jeg skulle bade min Hector første gang:

Vidste allerede han kunne lide vand, så gjorde mine hænder våde med varmt vand fra bruseren og gjorde ham godt våd med dem.
    Sørg for vandet er LIDT varmere end du ville have troet, pga deres egen temperatur.
    Hav bruserhovedet tæt til hans krop med en lav styrke så han ikke bliver bange.
    Pas på han ikke får vand i ørene så sprøjt ikke direkte i hovedet. Jeg plejer at gøre hænderne våde og så køre hånden ned af hovedet som når man nusser.
    Når/hvis du er færdig med at bruge sæbe skyld skyld skyld grundigt.

Måske kunne du også (har ikke mulighed for at prøve) have et lille kar med vand i som du putter ham i.
    Til sidst vikler jeg ham ind i et håndklæde som en rullepølse og det nyder han smiley

• #7   5. aug 2011 Men herhjemme giver jeg Hector er skyller uden sæbe en gang om måneden, fordi han simpelthen elsker det. Spinder og leger med vandet osv.

• #8   5. aug 2011 Thilde: hvor sjovt, at han godt kan lide det.. smiley

Tak for dine råd.. Det vil jeg prøve.. Jeg har min datters lille badekar, som jeg kan komme ham op i, så kan jeg nok også bedre styre ham smiley Tak...

• #9   5. aug 2011 Marikka - Jaah men mener der er noget med at norske skovkatte kan lide vand for det meste. Tror dog han har misforstået sin race, hvis man går efter at de norske skovkatte er yndefulde og aldrig vælter noget !!! smiley

• #10   5. aug 2011 Haha.. Min er en blanding af norsk skovkat og maine coon, men må sige, at jeg kun kan tilskrive mig din beskrivelse af jeres kat smiley Min kan også være en smule belastende med hans vælten af ting.. Men det er nu ikke såååå meget, men der ryger dog en del på gulvet her og ser smiley

Kommentér på:
Kat der skal i bad? Hvordan?

Annonce