Kat der skal i bad? Hvordan? Kat der skal i bad? Hvordan?
Hej.
Jeg skal have min hankat i bad nu her til aften.. Men har aldrig haft en kat i bad før..
Gør man det bare, lige som hvis det var en hund, eller? Vil jo helst ikke gøre noget forkert eller skramme ham for meget..
Go' aften
aug 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 26 Svar: 108
sep 2008
Følger: 1 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 12 Svar: 859
aug 2011
Jeg vil prøve og begive mig forsigtigt ud i det, og håber på, at jeg ikke får for mange skræmmer..
Nej det er bestemt ikke fordi jeg BARE vil bade ham, men det er simpelthen ikke til at få ud, og kan se, at det generer ham (han er indekat, så han er ikke vant til alt det sand i pelsen
Det med ørene, er vidst det samme som med en hund. Han har det heldigvis ikke i hovedet, og det sand der må være der, må han nok bare leve med (sart som han er)
apr 2011
Følger: 24 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 42 Svar: 2.770
Vidste allerede han kunne lide vand, så gjorde mine hænder våde med varmt vand fra bruseren og gjorde ham godt våd med dem.
Sørg for vandet er LIDT varmere end du ville have troet, pga deres egen temperatur.
Hav bruserhovedet tæt til hans krop med en lav styrke så han ikke bliver bange.
Pas på han ikke får vand i ørene så sprøjt ikke direkte i hovedet. Jeg plejer at gøre hænderne våde og så køre hånden ned af hovedet som når man nusser.
Når/hvis du er færdig med at bruge sæbe skyld skyld skyld grundigt.
Måske kunne du også (har ikke mulighed for at prøve) have et lille kar med vand i som du putter ham i.
Til sidst vikler jeg ham ind i et håndklæde som en rullepølse og det nyder han
apr 2011
aug 2011
Tak for dine råd.. Det vil jeg prøve.. Jeg har min datters lille badekar, som jeg kan komme ham op i, så kan jeg nok også bedre styre ham
apr 2011
aug 2011
Kat der skal i bad? Hvordan?