problemer med lopper :( problemer med lopper :(
opdagede for 2 uger siden at vores dyr havde fået lopper, jeg gav derfor kattene advantage og hunden bayvantic i nakken.
derefter vaskede jeg alle dyner og tæpper i huset, sprøjtede jeg hele huset med 810 insektmiddel for at slå dem der skulle være i huset ihjel, støvsugede og smed støvsugerposen ud.
men der er stadigvæk lopper selvfølgelig ikk så mange som i starten, men de er der.
jeg er selv MEGET modtagelig overfor loppebid, og vil derfor gerne have den væk nu, da det jo os er synd for dyrende..
men ved efterhånden ikke hvad jeg skal gøre da intet lader til at virke..
jeg kæmmer kattene hver dag for at komme af med lopperne, og prøver så godt jeg kan at kæmme hunden (da han er korthåret er det ikk let)
nogen der har et forslag til hvordan jeg kan komme lopperne til livs??
jun 2011
Følger: 5 Følgere: 5 Katte: 2 Emner: 41 Svar: 831
min kæreste er også MEGET modtagelig og havde en masse loppebid, men efter en dag efter vi havde givet dem frontline har han ikke haft et eneste og vi har ikke set skyggen af lopper siden ..
sep 2009
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 10 Svar: 90
ja jeg har os loppebid overalt
feb 2007
Følger: 20 Følgere: 33 Katte: 3 Emner: 154 Svar: 2.846
Jeg har kun haft det én gang, og der støvsugede jeg hver dag i en uge, derefter var der ikke flere lopper.
sep 2009
er der nogen der ved om man kan få insektmiddel som må sprøjtes selvom kattene er i huset da de er indekatte? det jeg har sagde dyrehandleren at der skulle gå et par timer før kattene måtte komme i huset igen.. da var de nede hos min underbo, men syntes det er synd hvis de skal fjernes 1 gang om ugen..
apr 2008
Følger: 15 Følgere: 14 Emner: 14 Svar: 786
aug 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 14 Svar: 72
Jeg gav advantage i nakken også kæmmede jeg hende simpelthen helt til bunds, jeg vaskede alle dyner, hovedepuder, tæpper og hendes kradsetræ, sofaen og gulvtæpperne støvsugede jeg 2-3 gange om dagen. Igår da jeg kæmmede hende igen fandt jeg ikke én.. Så det er bare med at klø på med rengøringen og kæmningen.
Giv dem en loppekur igen om 2-3 uger
sep 2009
jeg har trægulv så holder øje med hvornår det er tørt, og i mellemtiden kommer kattene ud i gangen
i skal alle have mange tak for svarende
sep 2006
Følger: 4 Følgere: 4 Katte: 4 Emner: 84 Svar: 583
jun 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 8 Svar: 15
problemer med lopper :(