{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.010 visninger | Oprettet:

vores katte kan ikke sammen {{forumTopicSubject}}

Hey katte elskere smiley

Min mand og jeg er lidt i et dilemma. Vi har 2 katte, en hunkat paa 3 som jeg har haft i 2 aar, og en hankat paa 1 aar, vi lige har faaet for 1-2 mdr. siden. Problemet er at de ikke rigtigt kan sammen. Saa jeg ville hoere mig til raads herinde smiley

Hankatten jager vores pige hele tiden! Han hopper paa hende ligesaa snart hun kommer ud bagfra min computer, hvor hun altid gemmer sig! Hun hvaeser eller slaar efter ham, hvis han kommer for taet bag i computeren. Hun er spiser og drikker kun naar vi er i koekkenet, hvor hendes skaale staar. Hun toer ikke gaa paa wc, saa hun har tisset i sengen, paa dynen, vores toej osv. osv. osv.
Vi boede ved min mands familie i en maaned, og de har selv en hankat, dog noget aeldre. Omkring 6-7 aar. Og vores pige og han var som bedste venner. Derfor vi gerne ville have en hankat til, da vi flyttede igen. Det troede vi jo ville vaere en super ide! Men det virker ikke rigtigt smiley
Lige nu har vi haft ham lukket inde i stuen i omkring en uge, og det har vi det rigtig elendigt med! Men vores pige har faaet det rigtig meget bedre efter vi har gjort det. Hun spiser igen, og tisser kun i bakken osv.

Hjaelp please! smiley Hvad kan vi goere? Eller hvad har vi af muligheder? At give ham vaek, er kun vores aller sidste loesning! Naar vi har proevet alt andet!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vores katte kan ikke sammen
Kommentér på:
vores katte kan ikke sammen

Annonce