{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.741 visninger | Oprettet:

Min kat hoster/kaster op {{forumTopicSubject}}

Jeg har de sidste par dage lagt mærke til at min kat hoster /kaster op ligesom når der kommer en hårbolle. Der kommer en lille smule mavesaft/spyt op, men der har også været en lille klat med lidt tygget mad.

Han er udekat og fanger rigtig mange mus,fugle,kaniner (vilde unger når det er sæson) m.m.
Om vinteren er han alt for tyk og om sommeren hvor han er mere aktiv er han næsten for tynd. Han er 5 år gammel kastrat.
Han er aktiv som han plejer og spiser og drikker fint. Ved ikke med hans afføring da vi har kattelem.
Han har fået en ormekur for et par måneder siden.Blev ikke tjekket, men fik den bare.
Vi skal til dyrlægen da vi lige vil have ham sundhedstjekket, men ville da lige høre herinde.
Jeg ved jo slet ikke om han fejler noget da han virker som sig selv.Måske har han en mega hårbolle der sidder fast (kan de have det :0)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min kat hoster/kaster op
  • #1   12. aug 2011 Du kan prøve at give ham lidt katte malt? Det gør jeg med min, så går det over. (Går ud fra at det i mine tilfælde så har været en grum horbold der har drillet)

• #2   12. aug 2011 Tror ikke din kat fejler noget. Har selv en alm hun huskat og en maine coon langhåret han kat som også begge kommer ud. De fanger også fugle,mus og div... og har også set de har brækket sig med samme resultat som dig.... så længe der ikke er blod i går det nok... men en ormekur i ny og næ ville nok være en god ide selvom mine faktisk aldrig har fået det. Hun er 2 og han fylder 3 i år

• #3   12. aug 2011 Han virker heller ikke sløj. Han plejer bare kun sjældent at gøre det indenfor. Men det er alligevel tid til et tjek hos doktoren, så kan vi da udelukke evt sygdom. Hvad er kattemalt og hvor får jeg sådan noget.

• #4   12. aug 2011 Kattemalt er noget der afhjælper hårboller. Jeg mener det gør at hårbollerne kan opløses i maven så de kommer ud den anden vej i stedet for smiley

Du kan købe det hos dyrlæger og dyrhandlere. Jeg har det som sådan noget snask på tube som mine katte elsker. Man kan vidst også få det på "godbid-form" smiley

• #5   12. aug 2011 Jamen det vil jeg da ud og købe i morgen så. Tusind tak for hjælpen :0)

Kommentér på:
Min kat hoster/kaster op

Annonce