Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Killingepakker?
  • #1   14. aug 2011 Jeg meldte mig ind i RC breeder club og fik tilsendt gratis i forbindelse med at jeg købte foder smiley

• #2   14. aug 2011 maxi zoo har også

• #3   14. aug 2011 Jrt. Håber det er iorden at jeg spørger i din tråd.. Men hvad kræver det at melde sig ind i rc bredder.. Har i et link til tilmeldingn

• #4   14. aug 2011 Ja killinge pakker kan købes i maxi zoo

• #5   14. aug 2011 at du er registreret opdrætter

• #6   14. aug 2011 Ok.. Jeg skal til at søge om stamnavn. Har i et link

• #9   14. aug 2011 Jeg får osse fra RC. Men tilkøber dem til ca 50 kr der fåes i de forskellige dyrhandler. Derudover sender jeg tæppe ynglingslegetøj osv med.

• #13   14. aug 2011 Må ud til de forskellige dyrehandlere og se om de har nogle billige killingepakker, - synes bare tit der er noget sjovt med som killingen kunne få glæde af smiley

• #14   15. aug 2011 Hvor finder man sådan en generøs dyrlæge? Jeg har aldrig fået noget af min dyrlæge - medmindre jeg selv betalte for det.. smiley

• #16   15. aug 2011 Ja, jeg har da heller ikke fået noget af min dyrlæge smiley

Har faktisk spurgt efter prøver, men de har "ikke plads"...

• #18   15. aug 2011 Sgu da nok fordi, jeg bor herude i Charlottenlund hos de rige; her behøver dyrlægerne ikke at lokke med reklameposer :((

Der er ellers ingen som de rige, der ææælsker rabatter smiley

Ku tænke mig at vide, hvad du gir for at eftersyn; altså tandsrens, vejning
    vaccination ?
    Og en sterilisation, hvis du kan huske det ...

• #20   15. aug 2011 Hos mig koster sundhedstjek 651 kr (når jeg siger tandrens, mener jeg bare, at de tjekker og måske skraber lidt)
    Og så er der rabat, når man har to dyr..

Sterilisation koster 2015 kr.
    Det syns jeg er sindsygt dyrt.
    I Virum, som osse er nord for Kbh koster det 1800kr.

I Ryesgade hos ham, nogen har så meget imod, Per Gotfredsen, koster samme "pakke" som din 1200kr.
    Da vi fik Misserkatten, boede vi på Østerbro, og fik hende derfor steriliseret hos ham.....Vi anede ikke, at han havde et dårligt ry...
    Det var min søster, der hentede og bragte, og hun var ikke specielt begejstret for
    hans person, men behandlingen var der intet at udsætte på...

Nå det var et sidespring, men grunden til, at det har intra, er at jeg ska til at søge, om tilladelse til endnu en kat; bor i en andelsbolig på 2. sal smiley

Men i et villakvarter.....herligt kattested smiley

• #23   16. aug 2011 Tror nu, 500 er en helt almindelig pris; Amanda har bare været heldig; jeg betaler som nævnt 650 kr smiley

Ja Amanda, det blir - hvis det blir en lille Van-pige; hun hedder Kebire von Frankenthal, og du kan finde hende til salg herinde; annoncen er oprettet i juni, men lettest at gå efter prisen 4500kr....
    Hun er meget yndig - men havde ligeså gerne taget en lille en med hjem fra den landsby ved den syriske grænse, hvor jeg kommer.
    Der er de mest vidunderlige misser. Men problemet er stedet her; så er nødt til at forberede og kende til katten og kattens baggrund.
    Kan ikke nytte, at jeg kommer anstigende med en killing - desværre smiley

Nu skal jeg til at skrive en højtidelig ansøgning til bestyrelsen; formanden, syns det er ok, men der er én i bestyrelsen, som ikke er så vild med katte, så hun skal lige afvæbnes smiley
    Tjaaa.....

• #24   16. aug 2011 HUsk at få det på skrift anne W.

• #25   16. aug 2011 Har fået PRÆCIS det samme at vide af Barbara smiley

Men det er rigtig; skiftende bestyrelser og skiftende beboere, kan ha forskellige holdninger...
    Jeg har skrevet en mail, og så ved jeg ikke, om jeg osse får svar pr mail, men jeg vil be, om at få det skriftligt med netop den begrundelse...

Så tak for inputtet, Marianne !

• #27   16. aug 2011 Uuuha......Amanda.....den holder ikke herude smiley

Det er jo ligusterfolket herude - hende der er tale, om tror, hun har købt hus-med-have, i stedet for andelsbolig med haveadgang ;))

Hun er nu ellers ok på mange måder; vi må se......ansøgningen er sendt ...

• #29   16. aug 2011 Ved det ikke; har sendt til formanden og bedt hende videreformidle....
    Men har osse skrevet et par praktiske til hende samtidig, som jeg regner med, at hun reagerer på...
    Så vil jeg fortælle, at de kommer fra Nordjylland med en anden killing fredag, så jeg ska ha besked.
    Men nu vil jeg ikke presse for meget ;))

• #31   16. aug 2011 Det er osse en dejlig race - rigtig kat, og så ny i avl, at den ikke har sygdomme..
    Og Ankara Kedi gør meget for at holde dem rene og raske...

• #32   16. aug 2011 retter dig lige anne. Det er faktisk en meget gammel race og en af de efterhånden meget få oprindelige racer. Men du har ganske ret i at racen er helt fri for arvelige genetiske sygdomme.
    Kan kun give dig helt ret, det er en fantastisk race, synd at den ikke er så udbredt i danmark. Man kan jo håbe at det komme, med alle de dårligdomme der ligger i mange andre racer. Dog håber jeg ikke at den nogensinde bliver moderace, da det har været det der har fået nogle opdrættere af andre racer til at slække på kravene til avlsdyrene, til stor skade for racerne.

• #33   16. aug 2011 Du må da hjertensgerne rette mig, Marianne smiley
    Men, jeg skrev nu "ny i avl" - dermed mener jeg, at det er forholdsvis nyt, at de avles herhjemme, eller uden for Tyrkiet; kender skam godt forhistorien....

Jeg ved osse godt, at I har haft problemer med folk, der ikke går så højt op i linierne - og jeg har det fuldstændig som du, at jeg ikke håber, at de blir modekatte..
    Det ville være SÅ ærgeligt for en rigtig naturkat som Vanen... En "sportskat", som min veninde siger ;))

Kommentér på:
Killingepakker?

Annonce