{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
982 visninger | Oprettet:

De sødeste små hitte killinger.. {{forumTopicSubject}}

Hejsa..

Jeg var til tjek med mine killinger i går inde hos overgades dyreklinik...der så jeg nogle af de sødeste små hitte mislinger som var belevet efterladt...

Havde jeg ikke så mange katte selv og var jeg ikke opdrætter...så havde jeg nappet en af dem...

Der var specielt en skøøøøn lille blå sag...
Vores dyrlæge fortæller at der pt. bliver indleveret så mange at de ikke kan nå at finde hjem til dem....

Har du plads, tid og hjerte til en lille fin hitte misling...så ring til Overgades dyrklinik...i Odense...og red et misse killinge liv....

anna


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  De sødeste små hitte killinger..
  • #2   19. aug 2011 Jeg må give Felis ret, det er et kæmpe ansvar at tage imod moderløse killinger eller mormis med nyfødte osv. Alle katte måske især killinger er søde, men man aner ikke hvad de har været udsat for inden man får dem indenfor dørene. Det kræver oveni plads, da det er nødvendigt at isolerer dem fra huset andre katte, da man ikke ved om de evt er smittet med smitsomme sygdomme, der i værste fald kan være en katastrofe for egne katte.
    Men har man mulighederne, erfaringerne og lysten kan jeg til enhver tid anbefale at prøve. Jeg gør det selv og det er hårdt arbejde, men dejligt når det går godt, for det skal man osse vide at det gør det ikke altid. Den mormis jeg har nu, er bange for mænd, hun har aldrig lært at lege, eller har i hvert fald haft et liv, der har gjort at hun har glemt hvordan. Men hun er bare så sød, på trods af den grusomme skæbne hun har haft. Min opgave ud over at se efter om hun passer killingerne, hvilket hun er en knag til, selv om hun kun var ca 9 mdr da hun fik dem, er at gøre hende tryg ved mænd, lære hende at lege og det kommer lige så stille.
    Men har man tænkt det ordenligt igennem, har overskudet osv, så kan jeg kun anbefale at give en hånd til alle de stakkels hjemløse og forhutlede katte der desværre er overladt til sig selv i danmark. Men gør det aldrig impulsivt.


Kommentér på:
De sødeste små hitte killinger..

Annonce