{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.022 visninger | Oprettet:

Fundet kat? {{forumTopicSubject}}

Godmorgen smiley

Jeg står i et lille dilemma. Jeg startede mn morgen med af hører en lille kat ude i mine forældres gård miave på høj tryk.
Så jeg sprang i tøjet og løb ned i gården for af se om den var okay. Den vil desværre ikke lade mig komme tæt på den for hverken af se til den eller om den er øretatoveret.
Den miaver en hel del og lyder til af være meget ulykkelig, så mit spørgsmål er om der er et sted hvor jeg kan ringe til som evt kan hente den?
Den ser ikke ud til af være særlig gammel, og den render bare rundt i gården og miaver rigtig ynkeligt.
Jeg har været rundt og ringe på nogen forskellige døre og hører om nogen kender til den, men ingen ved om den tilhøre nogen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fundet kat?
  • #1   23. aug 2011 prøv at ringe til dyrenes vagtcentral tlf 1812??? der står at de burde kunne hjælpe dig med strejfende husdyr så mon ikke de vil hjælpe dig med den killing?? det er da et forsøg værd

  • #2   23. aug 2011 Den lille stakkel kan været kommet væk fra sin mor og evt søskende og derfor kalder den. Men den kan osse været smidt ud af en bil af nogle "rare" mennesker der ikke længere synes det er sødt med killinger. Det sker ofter en man tror og det er nettop nu internaterne har boom på blandt andet pga den slags.
    Hold øje med det lille pus, prøv at se om du kan lokke ham/hende med noget foder og kontakt udover 1812 osse de nærmeste internater og prøv at høre hvad de kan være behjælpelige med. Men i denne tid bliver det svært at få den ind, da de i forvejen er overbelagte af kasserede katte og killinger. Selv os der er plejefamilie, er fuldt booked op.


  • #3   24. aug 2011 Jeg har i dag haft ringet til 1812 fordi jeg har en forhutlet fertiil hankat gående i min have. De kunne ikke hjælpe da den ikke var i direkte nød...
    :((

    De sagde man skulle finde den person der stod for ens område på deres hjemmeside (som ikke virker lige nu)



  • #4   29. aug 2011 Lige en update!

    Jeg har taget kontakt til varm mesteren i min mors ejendom, og han vil kontakte dem som stod for det i det område - imellem tiden sørger min mor og hendes nabo for af der står frisk vand og mad i gården til den.
    Og så har vi været nede af sætte en kasse med et tæppe i så den kan søge ly for regn og kulde.


Kommentér på:
Fundet kat?

Annonce