948 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

påkørt kat, stor ros til 1812 påkørt kat, stor ros til 1812

Stakkels misser, den lå midt på fortorvet og sov, tror den var påkørt den haltede på det ene forben, havde et lille sår på hagen og lidt rallen vejrtrækning, den lå med næsen ned på jorden, flyttede den over på en græsplæne hvor den bare lagde sig igen.
ringede til 1812 dyrenes beskyttelse, kl. 23.25 meget flink dame som straks ville få falck til at hente den, tog den med hjem hvor den lagde sig tilrette i en kasse. det må jeg sige, god og hurtig service han var der 20 min. efter, håber den klare sig

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  påkørt kat, stor ros til 1812
  • #1   25. aug 2011 ... og ros til dig, for at du skaffede hjælp til den stakkels mis.
    Vi håber det bedste for den.

• #2   25. aug 2011 Dejligt at høre positivt om 1812 smiley

Og dejligt du er en af dem der hjælper og ikke bare vender ryggen til, tak for det
    smiley
    Pia, Charley & Chili

• #3   25. aug 2011 Taak for jeres ros :o) kan ikk få mig selv til bare at vende ryggen til og forlade den, det er ens pligt at hjælpe og skaffe hjælp og var falck ikk kommet efter den så havde jeg selv kørt den til dyrelæge vagten..
    Har lige snakket med dyrelægen, den er desværre blevet aflivet, den var rigtig dårlig, kunne ikk gå og næsten ukontaktbar ;o(( den havde hverken øremærke eller chip
    R.I.P. røde misser.. nu skal den da ikk lide mere

Kommentér på:
påkørt kat, stor ros til 1812

Annonce