{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
779 visninger | Oprettet:

Forsømt kat? hjælp. {{forumTopicSubject}}

Hej KG.
Jeg har en rigtig sød lille kat boende udenfor min dør, hvor den ligger under en hæk og sover.
Den ligger der hver dag og nu har jeg boet her i 2 mdr.Jeg giver den så lidt tørkost udenfor hver dag fordi jeg synes det er synd for den.
Men har selv 2 katte og en pleje kat så kan ikke selv tage den ind smiley

Den er øre mærket.
Dens pels er mat og den har nogle ret alvorlige sår forskellige steder. Den er også meget sky overfor andre. og ved den mindste lyd løber han.

Bliver rigtig trist over nogle kan behandle deres dyr sådan.

Mit spørgsmål er så hvad synes i jeg skal gøre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsømt kat? hjælp.
  • #1   31. aug 2011 tag nummeret på den,s øremærkning, og se om du evt. kan finde ejeren.

  • #2   31. aug 2011 Ja prøv og find ejeren... Da de måske savner den...

  • #3   31. aug 2011 jeg ville også helt sikkert prøve at finde ejeren, den kan jo være kommet hjemmefra.

  • #5   31. aug 2011 Jeg er fuldstændig enig med Susan, katten kan have valgt din hæk, som et godt sted at sove til middag og da især når den osse for serveret mad.

    Hvis den virkeligt er så forhutlet, at du mener den trænger til hjælp, så må du jo sørge for at den får hjælp, enten ved at kontakte internaterne eller dyrlægen. Eller sæt plakater op og efterlys en evt ejer. Det er jo muligt at der er nogen der savner den.


  • #6   31. aug 2011 Susan:

    Mine katte er alle også ude katte smiley og er fuldt ud klar over de kan få ting i pelsen.
    Han løber væk fra fremmede men nu kender han mig og jeg kan kæle med ham derfor kunne jeg også se hans øremærkning smiley og han har nogle store skrammer hvor han ikke har hår mellem forbenen og på ryggen især. Og det er ikke fordi han ligge under busken jeg fodre ham men mere fordi jeg tvivler stærkt på han har et sted at være han er altid ude . har holdt meget øje med ham før jeg fodrede ham osv. Fordi jeg også altid har haft ude katte.

    Har ikke lyst til at sætte en fælde op og indfange ham synes jeg ville være rigtig synd. vil prøve at se om jeg kan få nummeret i øret og så ringe til katte registret og høre nærmere.



  • #7   1. sep 2011 hvis du har hans ørenr kan du bare slå ham op på nettet og se hvor han hører til henne.

  • #8   5. sep 2011 Heidi tak for det smiley det vil jeg forsøge!

Kommentér på:
Forsømt kat? hjælp.

Annonce