{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.121 visninger | Oprettet:

Anne Julie F
Anne Julie F
Følger: 1 Emner: 14 Svar: 82

Klassisk perser? {{forumTopicSubject}}

Jeg faldt lige over en hjemmeside med såkaldt klassiske persere, og jeg må indrømme at jeg er en smule solgt.

Er der nogle herinde der kender noget til dem? Jeg vil gerne vide hvor meget pelspleje man skal regne med der er om ugen og er der forskel på de to typer rent tempremensmæssigt?

Venlig hilsen Anne

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Klassisk perser?
  • #2   5. sep 2011 Ok, hvor meget tid bruger du på pelspleje om ugen ca.?

• #4   5. sep 2011 Ok, det er jo til at overkomme *s*

• #6   5. sep 2011 Der er tavle, men vil man udstille er det nok ikke sådan en man skal vælge tænker jeg.

• #7   5. sep 2011 De er så skønne og kønne. Har faktisk selv kigget på den side da jeg skulle have min anden kat. Jeg valgte så bare endnu en (lidt) hårløs smiley Jeg passer katte for en god ven. Hun har så de meget typede og 12 af slagsen. Fem af dem er exo'er. Men, uden at have nogen som helst stor viden eller erfaring, oplever jeg med hendes katte, at der er en rimelig forskel på hvor meget de filtrer og hvordan de synes det er at blive redt. Men de katte er passet godt og vant til børsten og bare så gode til det. Generelt har jeg kun gode erfaringer med denne race, selvom min erfaring er begrænset smiley Skulle jeg overveje en racekat med pels er mit hjerte stort for den race. Og den klassiske er dælme fin smiley

• #9   5. sep 2011 EN klassisk perser, er som perseren oprindeligt så ud for flere år tilbage inden man begyndt at avle på ekstremerne.
    Pelspleje er den samme som på den perser der er mest udbredt i dag.
    Der er et par opdrættere i danmark, men de er mere udbredt i fx tyskland

• #10   5. sep 2011 Jeg havde engang en perserblanding som lignede de klassiske persere og han var den mest fantastiske kat.

Kommentér på:
Klassisk perser?

Annonce