Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Klassisk Perser ?
  • #1   19. apr 2010 Det ligner en birma blanding, sådan lige umiddelbart, da den ikke ser ud til at være godt nok typet til at være en klassisk perser, men det kommer en på hvad stamtavlen siger, og har den ikke en stamtavle, så er det en blanding med maske.

• #2   19. apr 2010 Nej.. en classisk perser er en "alm." perser med lang næse

• #3   19. apr 2010 Den på billedet er desuden simi langhåret, en classisk perser er langhåret smiley

• #4   19. apr 2010 Han siger han har papirer på den, men om det er stamtavle eller om det bare er en sundhedsbog det aner jeg ikke.

Men kan persere godt have den maske ?

• #5   19. apr 2010 Persere kan godt være masket, så kaldes det en colourpoint, men det er min fornemmelse, at der ikke opdrættes særligt mange klassiske persere med maske. Den er ikke mange opdrættere herhjemme, som opdrætter den klassiske perser, men Louise gør, så her kan du læse lidt mere om dem og se billeder:

http://www.klassisk-perser-kat.dk/

• #6   19. apr 2010 Frk. tut - så må du jo spørge hivlket opdræt det r fra, og hvad forældrenes fulde navn er, ås må den være til at finde smiley

• #7   19. apr 2010 nej det der er bestemt ikke en perser jeg er ikke vildt inde i den race men jeg kan da se at det ikke er en perser???

• #8   19. apr 2010 jeps smiley Jeg undres også over ar hvis den skulle være med stamtavle at den så ikke har noget navn smiley

• #9   20. apr 2010 Jeg har en atypisk colorpoint perser, klassisk.

Synes den på billedet her minder mere om en Birma eller noget Ragdoll.

Min klassiske perser har fladere hoved, store runde øjne, men har lidt snude. Men synes hun lignede en perser mindre da vi fik hende - så den er måske god nok. Min hunkat er meget langhåret - over 10 cm fra hale til manke.

Her er lidt billeder af min hunkat:

(link fjernet) 22:00:11

• #10   20. apr 2010 Det er en gammel kammerat der har den, det er ikke en jeg overvejer at købe smiley

Skrev til ham om han var sikker på at det var en perser han havde købt, for syntes mere det lignede en birma.

og så svarede han det her :

det er fordi det er en klassisk perser og de klassiske har ikk flad næse den er også alt for lys i masken til at være en helli birma men jeg troede heller ikke at det var en perser i starten men jeg har papier på den

• #11   20. apr 2010 Der er forskellige farver af colorpoints. Så det passer ikke, at en Birma ikke kan have den farve maske. Jeg mener at der er sealmasket, chokomasket, brunmasket, lillamasket, blåmasket og rødmasket.

"Den klassiske perser er en medium til stor kat. En kraftig bygget, kompakt, robust og stærk kat. Den har korte kraftige ben med store porter. Hovedet er massivt og rundt på kort og kraftfuld hals. Næsen er bred og lang - snude kort og velproportioneret - til sammen giver snude og næse en fin katte profil hvor en høj pande står i harmonisk kontrast til kraftig og bred snude - med et markeret 'stop' i overgangen. Øre er små og sidder langt fra hinanden. Øjne er runde og store. Pelsen er lang og blød med en brusende krave omkring halsen og bryst."

Fra Cute & Classic

• #12   21. apr 2010 Den klasiske perser har også en helst anden hovede og øreform smiley

Du kan fortælle din ven at han er blevet taget ved næsen

Kommentér på:
Klassisk Perser ?

Annonce