697 visninger
|
Oprettet:
Skal jeg hjælpe til?? {{forumTopicSubject}}
Hejsa(-:
Kiri fik jo 8 dejlige mislinger igår(-: hvilken fornøjelse det er(-:(-:
Nå men jeg fik dem alle vejet og de vejede alle undtagen en imellem 90 og 119 gram,idag her til aften vejer de imellem 105 og 129 gram så de har jo taget flot på(-:
Så er der så lille fætter guf som vejede sølle 78 gram og idag vejer 82 gram.... Skal jeg gribe ind og gi lidt ved siden af? Den patter godt nok men bliver nemt moslet ned af de andre bamser)-:
Det blev iøvrigt til 5 hanner og 3 hunner(-:
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.015
jul 2009
Følger: 9 Følgere: 9 Katte: 1 Emner: 8 Svar: 540
jun 2011
Følger: 1 Emner: 25 Svar: 99
Lige en anden ting-igår da vi alle var gået i seng begyndte kiri og rende rundt og kalde på os og kom ind til min side af sengen og kalde på mig.. Jeg gik med hende ind i stuen (som ligger ved siden af mit soverværelse) til hendes killinger nogle gange hvor hun lagde sig pænt hos dem og til sidst blev hun liggende. Men så her tidligt imorges stod hun inde ved siden af min seng igen med 2 af hendes killinger og kiggede op på mig for derefter og ligge sig ned og patte dem... Kan det være fordi hun er utryg eller hvad??
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
Så tag du og sov nogle dage på sofaen, eller flyt hende ind i soveværelset.
jun 2011
Forvirrer det hende ikke og flytte kassen ind til mig om natten og så tilbage til stuen om morgenen? Kan godt mærke hun har det bedst når vi er omkring hende(bortset fra min lille bandit;-)
jun 2011
jun 2011
Hvad med det mht flytning af hendes killinger,hvad skal jeg gøre der?
Skal jeg hjælpe til??