Skal jeg hjælpe ?? Nej ELLERS TAK.... {{forumTopicSubject}}
Iiihh altså..
Jeg havde skrevet ved en annonce, hvor en killing "med blødende hjerte" skulle forlade hjemmet, fordi moren ikke kunne med killingen.
Jeg gav et velment godt råd til hvordan de kunne få det til at fungere mellem kattene, men skulle jeg lige sige noget der???
Næææh nej... Mine gode råd er blevet slettet, for dem skal opretteren af annoncen ihvertfald ikke have stående.
Det er sq ikke med blødende hjerte at killingen skal væk - de gider den sikkert ikke mere, men det sælger jo sikkert bedre, hvis moren er hård ved killingen.
Det kan virkeligt bringe mit p** i kog, når folk opretter sådan en annonce, for jeg brugte sq tid med at skrive de råd ned.
Havde der stået - "Killing sælges da den er ved at være gammel nok" jamen så havde jeg aldrig brugt så meget som et sekund på annoncen, men i min velvillighed for at give den "sørgende" familie et godt råd, gav jeg dem et godt råd.
Nå ja - så lærte jeg da en ny "sorgfuld" måde at sælge en killing på - sådan en løgnhals..
ÆV for pokker siger jeg bare....
dec 2006
Følger: 3 Følgere: 22 Katte: 5 Emner: 73 Svar: 1.154
jan 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 4 Emner: 41 Svar: 1.641
okt 2006
Følger: 47 Følgere: 43 Katte: 5 Emner: 268 Svar: 5.593
Ditte - Ja det er altså drøn ærgeligt
Vibeke - Jeg er mere end overbevist om, at annoncens ejer er utrolig selvcentreret.
MIG - MIG - MIG - MIG verdens navle...
Ihh jamen jeg har så mange lidet ord om personen.
Det der i den grad ærger mig er, at der spilles på "ååååhhh tuuude vræææle... Min lille baaaabyyyy kan ikke med sin mor mere hyyyyyyyyyyyl... Red hende fra en gruuum skæbne"
Det står der selvfølgelig ikke i annoncen, men nu ser jeg at det lige så godt kunne gøre det...
OG - jeg synes det er SYGT, at oprette en annonce sådan, når personen ikke engang er interesseret i at beholde katten....
Havde lige brug for at lukke lidt galde ud....
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
dec 2006
Følger: 10 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 89 Svar: 1.393
Skal jeg hjælpe ?? Nej ELLERS TAK....