{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.088 visninger | Oprettet:

Skal jeg hjælpe ?? Nej ELLERS TAK.... {{forumTopicSubject}}

Iiihh altså..

Jeg havde skrevet ved en annonce, hvor en killing "med blødende hjerte" skulle forlade hjemmet, fordi moren ikke kunne med killingen.

Jeg gav et velment godt råd til hvordan de kunne få det til at fungere mellem kattene, men skulle jeg lige sige noget der???

Næææh nej... Mine gode råd er blevet slettet, for dem skal opretteren af annoncen ihvertfald ikke have stående.
Det er sq ikke med blødende hjerte at killingen skal væk - de gider den sikkert ikke mere, men det sælger jo sikkert bedre, hvis moren er hård ved killingen.

Det kan virkeligt bringe mit p** i kog, når folk opretter sådan en annonce, for jeg brugte sq tid med at skrive de råd ned.
Havde der stået - "Killing sælges da den er ved at være gammel nok" jamen så havde jeg aldrig brugt så meget som et sekund på annoncen, men i min velvillighed for at give den "sørgende" familie et godt råd, gav jeg dem et godt råd.

Nå ja - så lærte jeg da en ny "sorgfuld" måde at sælge en killing på - sådan en løgnhals..

ÆV for pokker siger jeg bare....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skal jeg hjælpe ?? Nej ELLERS TAK....
  • #1   8. jan 2008 Anette havde faktisk den samme tanke da jeg så at din rigtig gode svar var blevet slettet

• #2   8. jan 2008 utak er verdens løn

• #3   8. jan 2008 Haneben - ja lige netop....

Ditte - Ja det er altså drøn ærgeligt

Vibeke - Jeg er mere end overbevist om, at annoncens ejer er utrolig selvcentreret.
    MIG - MIG - MIG - MIG verdens navle...
    Ihh jamen jeg har så mange lidet ord om personen.

Det der i den grad ærger mig er, at der spilles på "ååååhhh tuuude vræææle... Min lille baaaabyyyy kan ikke med sin mor mere hyyyyyyyyyyyl... Red hende fra en gruuum skæbne"
    Det står der selvfølgelig ikke i annoncen, men nu ser jeg at det lige så godt kunne gøre det...

OG - jeg synes det er SYGT, at oprette en annonce sådan, når personen ikke engang er interesseret i at beholde katten....

Havde lige brug for at lukke lidt galde ud....

• #4   9. jan 2008 Jeg forstår dig alt for godt Annette - Har det selv på samme måde, når det går op for mig, at folk slet ikke er interesseret i hjælp.

• #5   9. jan 2008 vil man ikke kunne melde vedkommende for dårlig opførsel her på kg, og få vedkommende smidt ud. synes ikke at sådanne mennesker hører hjemme her. det er vel forum for katte- ELSKERE

Kommentér på:
Skal jeg hjælpe ?? Nej ELLERS TAK....

Annonce