{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
758 visninger | Oprettet:

skal jeg hjælpe den mindste killing? {{forumTopicSubject}}

nu er killingerne 4 dage og den mindste killing følger ikke helt med de andre. Er det meget normalt eller skal jeg igang med at give hende lidt ekstra? Hver eneste gang jeg kigger til dem ligger hun og dier som de andre, så der virker ikke til at være nogle problemer overhovedet.

Her er deres vægt:

killing1: 113, 138, 154, 169g

killing2: 100, 123, 135, 145g

killing3: 117, 139, 152, 171g

killing4: 113, 135, 153, 171g

Er det okay hun kun tager lidt mindre på end de andre når hun er den mindste i kuldet? Eller skal jeg have fat i noget ekstra til hende tror i?

mvh Pia

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  skal jeg hjælpe den mindste killing?
  • #1   17. okt 2009 Vægten ser fin ud - det ville jeg ikke være nervøs for. Hun tager jo fint på.

Begyder du at støttefdre risikerer du mokatten reducerer mælkeproduktionen - lidt en on cirkel.

Hvis hun patter fint - så lad hende være. Hvis de fede smider hende væk - så fjern en a dem ligt og lad hende komme til

• #2   17. okt 2009 super... Ja, hun tager jo ganske fint på, bare ikke helt så meget som de andre. og hver gang jeg sidder hos dem og kigger så ser det ikke ud til hun har nogle problemer med at komme til overhovedet. Hun ligger altid og dier når de andre gør...

tak for svar:)

mvh Pia

• #3   17. okt 2009 ihhh, flyt selv rundt på bogstaverne og fibd dem der mangler;.)

• #4   17. okt 2009 Nalas to killinger startede med at det var hunnen der var størst, og efter kun en uge havde hun næsten ikke taget noget på, mens hannen havde taget rigtig meget på... men de er begga rigtig fine i størrelsen nu, så der er ingen grund til bekymring... først når killingen slet ikke tager på eller direkte taber sig, ellers skal det hele nok gå smiley

• Betty S
    Betty S Tilmeldt:
    sep 2009

Følger: 1 Emner: 38 Svar: 122
    #5   17. okt 2009 det ser superfint ud smiley så jeg ville ikke gøre andet end at holde øje smiley og "læg hende til" før de andre hvis du er der smiley

Rigtig go' fornøjelse.

• #6   17. okt 2009 Jeg syntes det kan varierer meget, hvordan killingerne tager på.
    Den ene uge er det den ene der tager mest på den næste uge er det en af de andres
    Så længe de bare tager på og virker til at trives, vil jeg ikke støttefodre killingerne, men jeg kan anbefale dig at give mormissen noget ekstra godt foder, for det kommer killingerne til gavn, samt mormissen ender heller ikke som skind og ben.

Min mormis får Hills A/D vådfoder, RC babycat, hun er især helt vild efter opblødt babycat, kogt fisk med havregryn.

• #7   17. okt 2009 Tusind tak for jeres svar:)

Så holder jeg bare godt øje med dem fortsat og ser til at de tager fint på...

Mormissen får skam masser godt at spise:) Hun får RC babycat og Hills muligvis A/D, kan ikke lige huske hvad den hedder nu jeg sidder her ved computeren. Og vådfoder, engang i mellem, ikke for meget, da de ikke er vant til at få vådfoder til dagligt.

tak for hjælpen smiley

mvh Pia

Kommentér på:
skal jeg hjælpe den mindste killing?

Annonce